Hop til indhold

Simone - Seductiongirls

Featured Replies

Skrevet

TLDR: Simone var sød og superfin at bolle! :D

https://seductiongirls.dk/pigerne/simone/

Simone har en fortid som telefondame på SG, og jeg er ret sikker på, at jeg har mødt hende før. Hendes krop er meget, som jeg havde forventet og håbet på - store bryster, stor røv og lidt mave. Hendes billeder er meget repræsentative, og hendes ansigt er rigtig kønt med nogle meget smukke øjne. Indimellem render man ind i en pige, der smager af røg eller kaffe - ikke fedt. Det gjorde Simone overhovedet ikke - hun var superlækker at tungekysse med, og hun var i det hele taget enormt appetitlig. Både at se og smage på.

Det helt store trækplaster hos Simone er hendes bryster, og de er virkelig også nice! Troede faktisk, at hun havde fyld i pga. hendes forrige billeder og at der ikke står, at det er ægte bryster, men jeg er altså ret sikker på, at de er ægte. Og store. Luca fra samme hus har i flere år ret meget udgjort et benchmark i forhold til bedømmelsen af store, naturlige bryster. :P Lucas reducerede bryster er skønne, men før reduktionen var de out of this world. Simones bryster er nok i samme liga som Lucas "gamle" bryster. Og det er altså godt. :)

Hun var supersød og kyssende fra start. Hun sagde, at hun gerne ville starte med at have mig ned at sidde i stolen, hvis det var okay. Det var okay. :D

Hun teasede min pik, og hun roste mig for størrelsen - hun kan godt lide store tissemænd. Og jeg kan godt lide at høre, at jeg har en stor tissemand, så det var en meget fin ordning, vi fandt dér. Fik hendes patter smurt godt ind i babyolie, og så røg pikken ind imellem. Det kunne jeg godt lide. Efter noget tid røg der et kondom på, og så gav hun et udmærket blowjob.

Fik hende ned på ryggen og slikkede hende kortvarigt, men jeg var mest interesseret i at komme op i hende.

Sex med Simone er rigtig godt, og vi startede i missionæren, hvor hun tog godt imod. Jeg mødte aldrig nogen grænser ud over min piks formåen for hvor hårdt jeg måtte bolle hende. Jeg æltede hendes bryster lidt for hårdt på et tidspunkt, og hun ville ikke have fingre op i sig. Nogen gange kan det godt slå mig lidt ud af kurs, hvis jeg føler, at jeg har været på vej til at overskride pigens grænser, men Simone var rigtig sød i sin kommunikation, så no biggie. Min pik drillede dog lidt, så jeg skiftede til et medbragt kondom, hvilket gjorde det bedre. Så stod den på en hurtig ridetur og hende om i doggy.

Sluttede på ryggen, hvor hun plørede en masse olie ud over pikken og brugte hænder og bryster til at få mig til at komme.

Simone var meget snakkesalig efterfølgende - både, mens jeg havde hende nøgen mellem mine ben, og da jeg havde været i bad. Fortalte om sin vej ind i branchen, og hun er sgu en virkelig sød dame, som jeg hyggede mig rigtig godt med. Det er jeg sikker på, at jeg ikke er den eneste, der vil gøre med Simone.

M

Redigeret af Morabito

Skrevet

De babser ser dejlige ud.

Hvordan vil du vurdere hendes alder? 42 år kan være alt i denne branche.

Skrevet
  • Author
Hr Lille Niels skrev, for 23 minutter siden:

Hvordan vil du vurdere hendes alder?

Som du åbenbart selv er bevidst om, skal aldersangivelser altid tages med et gran salt. Det er nok det samme her, men hvis jeg var Simone, havde jeg også skrevet 42 år. Det er helt inden for skiven, og det ville være synd, hvis det var det, der holdt dig fra at besøge hende.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.