Hop til indhold
lovingboobs

2 frække veninder i Christiansfeld

Recommended Posts

Så denne annonce på annoncelight.dk og besluttede med det samme et besøg: https://annoncelight.dk/annonce/121822/christansfeld#

Fristet af (og dermed trangen til at prøve) 2 dejlige piger, begav jeg mig dermed på togt. Især den unge model til venstre på billedet i annoncen havde vækket min appetit. Det vender jeg tilbage til..:-)

Stedet ligger nord for Haderslev på vej mod Christiansfeld ud til den gamle hovedvej. Kan man ramme et tidspunkt uden for myldretiden (som jeg gjorde) er stedet ok diskret. Parkering er rimelig afskærmet, så man umiddelbart ikke kan se, hvem der parkerer ved huset.

Begge piger er ikke danske, men taler dansk. I hvert fald den ældste, ved dog ikke med hende den yngre der ikke sagde så meget. De talte lidt sammen på et øst-sprog som jeg slet ikke mestrer...

Men lad ikke det afholde Jer. De er begge super søde og venlige og giver god service samt indlevelse.

Havde købt en halv time til 1600,- som de reklamere med. Blev hjulpet af tøjet mens der blev kælet, suttet og slikket lystigt (uden gummi) af begge. Derefter et dejligt knald (med gummi) med dem begge på skift, indtil jeg ikke kunne holde mig tilbage. Det var rigtig frækt og intenst. Derfor var de 30 min ganske passende.

Deres alder passer dog næppe... 30 og 36 nævnes i annoncen. Det vurderer jeg til at være henholdsvis 3-5 år og 10-12 år for lidt. Men det vidste jeg sådan set godt på forhånd, især fordi det viste sig at billedet er helt ægte. Dog ikke lige det nyeste, de har brugt, da hende den yngste har en anden frisure nu.

Men alt i alt en god og fræk oplevelse at prøve 2 piger, som jeg gerne gentager, hvis de skulle finde på at annoncere en anden gang. Især fordi jeg blev lokket af udseendet på hende den yngste. Dejlig uskyldig ser hun ud med mine briller. Og hun har nogle lækre buttede former på en flot brun krop. Veninden er åleslank men også pænt brun. Begge havde de den efterhånden obligatoriske "ama'r-nummerplade" tatoveret på bagsmækken, hvilket jeg finder absolut frastødende! Dog ødelægger det ikke mit "total-billede" af denne oplevelse..:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...