Hop til indhold

Lever "Mia best anal", København op til beskrivelsen af de anale egenskaber?

Featured Replies

Skrevet

Jeg er altid på udkig efter at røvpule de søde damer:rolleyes:

Der er umiddelbart ingen anmeldelser af hende og efter de sidste par fusere, hvor jeg havde dårlige oplevelser, kunne jeg godt tænke mig et par ord med fra de højt kvalificerede anmeldere her på sitet!

Tager hun den godt i røven? Er hun servicemindet og ikke overdrevet overvægtig? 67 kg kan jo se ud på mange måder.

På forhånd tak

74639

Redigeret af Stapler
Overskrift rettet.

Skrevet
Pervy skrev, 1 time siden:

Jeg er altid på udkig efter at røvpule de søde damer:rolleyes:

Der er umiddelbart ingen anmeldelser af hende og efter de sidste par fusere, hvor jeg havde dårlige oplevelser, kunne jeg godt tænke mig et par ord med fra de højt kvalificerede anmeldere her på sitet!

Tager hun den godt i røven? Er hun servicemindet og ikke overdrevet overvægtig? 67 kg kan jo se ud på mange måder.

På forhånd tak

74639

Ingen anmeldelser? Der ligger 5 på nympho, 2 af dem har jeg skrevet, kiloerne sidder godt på hende syntes jeg, hun er sød og jeg tror hun er mere til anal end alm

• 3 months later...
Skrevet
  • Author
niceguyhimself skrev, den 24.11.2025 at 22:30:

Ingen anmeldelser? Der ligger 5 på nympho, 2 af dem har jeg skrevet, kiloerne sidder godt på hende syntes jeg, hun er sød og jeg tror hun er mere til anal end alm

Jeg fik aldrig besøgt hende. Jeg er lidt bange for de 69kg. Kan du beskrive hvordan hun ser ud. Den slags kilo kan jo sidde forskelligt.

Skrevet
Pervy skrev, for 4 timer siden:

Jeg fik aldrig besøgt hende. Jeg er lidt bange for de 69kg. Kan du beskrive hvordan hun ser ud. Den slags kilo kan jo sidde forskelligt.

Jeg syntes de sidder godt på hende, jeg tænkte ikke over det, hvis du ser hendes billeder, er det en pige med gode former og servicen er rigtig god 

Skrevet

170 cm og 69 kg giver et bmi på lidt under 24. Det er vel ikke så tosset.

Jeg besøgte hende i august og synes at hendes billeder passer ganske godt.

• 1 month later...

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.