Hop til indhold

Bryghuset? Billabong? En Hurtig Øl med Danske Brødre?

Featured Replies

Skrevet

Hej Brødre.
Jeg lander i Pattaya den 1. januar og hænger dernede i små 14 dage. Hvis nogle af jer alligevel trasker rundt i byen i samme tidsrum, så kunne det sgu være meget fedt at smadre en øl eller to sammen.

Ja ja, jeg ved godt Pattaya ofte er et lone wolf-mission. Man passer sig selv, gør sine ting, og ingen stiller spørgsmål. Men hey – en eftermiddagsbajer med sine danske brødre må da være til at overleve.
Jeg tænker noget helt lowkey: Bryghuset i Soi Whitehouse, eller en tidlig aften-øl på Billabong i LK Metro. Ikke noget kæmpe setup, bare et par øl, et par røvhuller af nogle jokes og måske et spil pool, hvis armene stadig virker.

Og bare rolig: ingen kameraer. Jeg løber ikke rundt og filmer folks privatliv. Det er ferie – ikke reportage.

Har du lyst, så smid en kommentar, så finder vi en dag mellem 1. og 12. januar der ikke konflikter med din massageplan, dine tømmermænd eller dit “jeg skal lige ordne noget på hotellet”-alibi.

Som nogle af jer ved, har jeg rodet med en dansk YouTube-kanal de sidste tre måneder, og den er faktisk vokset pænt. Det havde aldrig været sket uden jer herinde – så tak for sparkene, roserne og de kærlige lussinger.

Jeg ved godt jeg lovede ikke at smide flere videoer herinde… men i går smed jeg en video op, “Akavet opførsel i Pattaya”. Den handler ikke om meet-up’et, men den viser meget godt, hvordan jeg ser ud og fjumser rundt — så hvis I tilfældigvis spotter mig i gaden i januar, kan I genkende mig (og gå den anden vej, hvis I vil undgå mig).

Bare rolig: det er ikke reklame. Jeg tjener stadig nul kroner på YouTube (måske om to år, hvis jeg holder mig vågen længe nok). For nu går jeg bare efter de 500 subs, fordi det åbner for nogle ekstra værktøjer og gør det sjovere at lave videoer.

Hvis I vil støtte en dansk gut der faktisk taler dansk på YouTube, så smid et sub. Jeg har mødt tre andre danske youtubere i Pattaya — støt dem for helvede også.

Nå… vi ses dernede, hvis I er friske. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.