Rick_Sanchez 5 Skrevet 23. November, 2025 Kære logebrødre Jeg har kigget på nedenstående annonce i en uges tid, men jeg kan ikke finde ud af om det er fup og fidus eller den ægte vare. Er der nogen, der har været der og kan berette om ægthed? https://annoncelight.dk/showad/441544 På forhånd tak. RS Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rick_Sanchez 5 Skrevet 23. November, 2025 For at være mere specifik, så er det især udmeldingen, “(kontakt. mig.angående.længere.eller.kortere.tid) blot goddes stram våd fisse .. ” , der gør mig i tvivl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2754 Skrevet 24. November, 2025 Det er meget lidt interessant for andre. Tryk på knappen "følg dette" uden at informere andre. landRover100 skrev, for 7 timer siden: Ja kiggede også på hende så følger lige med her 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9785 Skrevet 24. November, 2025 Rick_Sanchez skrev, for 17 timer siden: For at være mere specifik, så er det især udmeldingen, “(kontakt. mig.angående.længere.eller.kortere.tid) blot goddes stram våd fisse .. ” , der gør mig i tvivl Hvad gør dig i tvivl? Der er sikkert noget autocorrect inde over, og der skulle have stået blow, god, stram, våd fisse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rick_Sanchez 5 Skrevet 24. November, 2025 Bebop skrev, for 2 timer siden: Hvad gør dig i tvivl? Der er sikkert noget autocorrect inde over, og der skulle have stået blow, god, stram, våd fisse. Det er både dét, samt at der er punktummer i stedet for mellemrum i parantesen. Men du har sikkert ret. Personligt ville jeg gå ud fra, at en reel dansk GP ville læse sin annonce igennem. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9785 Skrevet 24. November, 2025 Rick_Sanchez skrev, for 12 minutter siden: punktummer i stedet for mellemrum Det sker utrolig tit for mig på mobiltastatur. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xazia 260 Skrevet 25. November, 2025 Hej. Hun er ægte. Men det er ikke en jeg ville besøge. Skriv pb hvis du/i vil have flere informationer. Ellers tag chancen. Tror hun gør sit bedste. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 2171 Skrevet 26. November, 2025 xazia skrev, for 20 timer siden: Skriv pb hvis du/i vil have flere informationer. Hvorfor ikke dele det her, med øvrigheden?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xazia 260 Skrevet 26. November, 2025 Gløden skrev, for 2 timer siden: Hvorfor ikke dele det her, med øvrigheden?? Det går imod eroguides regler.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rick_Sanchez 5 Skrevet 12. December, 2025 Jeg sendte @Xazia en PM for et par uger siden men har desværre ikke fået svar. Hvis andre har besøgt hende og ønsker at dele deres erfaring(er), hører jeg meget gerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.Farum 24 Skrevet 17. December, 2025 Nogen der har info og vil dele ? Enten her i forum eller i om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg