Kvindebeundre 170 Skrevet 23. November, 2025 Hej Alle, Jeg er lidt nysgerrig på hvordan i skønne kvinder forstår begrebet tantra massage, jeg ser det tit i annoncer, men ved ikke helt præcis hvad man skal lægge i denne service (jeg er helt med på at det kan variere fra kvinde til kvinde). Jeg har prøvet at google begrebet for at blive lidt klogere, og fundet en beskrivelse men det er jo ikke sikkert at dem der annoncere for denne service, har samme defination. Alle andre er selvfølgelig også meget velkommen til at dele ud af deres erfaringer med tantra. Hilsen den nysgerrige. God dag alle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massage-testeren 234 Skrevet 23. November, 2025 Mange af dem der skriver tantra har intet med tantra at gøre .. facts Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kvindebeundre 170 Skrevet 23. November, 2025 Massage-testeren skrev, for 6 minutter siden: Mange af dem der skriver tantra har intet med tantra at gøre .. facts Ok, hvad er en tantra oplevelse i din optik, hvis du ikke har noget imod at dele? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massage-testeren 234 Skrevet 23. November, 2025 Kvindebeundre skrev, 1 time siden: Ok, hvad er en tantra oplevelse i din optik, hvis du ikke har noget imod at dele? Hvad tantra er .. du sidder foran hinanden du øver åndedrag og bliver et med det , og kommer hinanden ved uden egentlig at gøre det , tantra har intet med olie massage eller noget at gøre. Og faktisk er tantra jo ikke med fokus på udløsning fysisk men mentalt. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter1042 202 Skrevet 23. November, 2025 Kvindebeundre skrev, for 2 timer siden: Alle andre er selvfølgelig også meget velkommen til at dele ud af deres erfaringer med tantra. Prøv også lige at kigge i denne tråd: Og ja, det virker som et begreb der bruges om mange forskellige ting, så nok en god i de at finde ud af hvad du ønsker og undersøge om det er det der menes, hvor du søger. Som jeg skriver i ovestående tråd, har jeg prøvet tantra massage i tantra templet og de beskriver det selv sådan her: https://tantratemplet.dk/om-tantramassage/ Og jeg synes det her citat derfra rammer min oplevelse ret godt: "Under massagen er fokus rettet mod den bevidste berøring og mod at observere alt hvad du sanser.". Så for mig va det sådan en slags erotisk meditation, hvis det giver mening. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maassaaggee 33 Skrevet 23. November, 2025 (edited) Enig i at mange på de danske sider skriver om tantra , men det er bare noget de kalder det. Som intet har med tantra at gøre. For de, som har oplevet rigtig tantra som en totalt afslappende sanse oplevelse der tager et par timer så kan det ikke sammenlignes ‘det bedste beskrivelse er at du efter en en kropslig tantra oplevelse føler både din indre sjæl og din fysiske krop i afslappet balance. så vist meget få at de piger der skriver tantra indernes annoncer der reelt kan udføre og er interesseret i tantra oplevelsen dermed ikke sagt at de ikke kan være frække og opfylde andre behov . Dog næppe de tantriske behov Redigeret 23. November, 2025 af Maassaaggee Autocorrect altså … 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kvindebeundre 170 Skrevet 23. December, 2025 Massage-testeren skrev, den 23.11.2025 at 11:53: Hvad tantra er .. du sidder foran hinanden du øver åndedrag og bliver et med det , og kommer hinanden ved uden egentlig at gøre det , tantra har intet med olie massage eller noget at gøre. Og faktisk er tantra jo ikke med fokus på udløsning fysisk men mentalt. Mange tak for dit svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fullerman 75 Skrevet 24. December, 2025 Det korte svar er: Det forstår de overhovedet ikke, 99% her har ikke noget med tantra at gøre.. så gør op med dig selv hcax du søger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg