Hop til indhold

Lisa naughty girl i Ballerup - flygtig, men fræk

Featured Replies

Skrevet

Omsider lykkedes det at få en aftale med Lisa (LINK) som holdt. Hun har tidligere brændt mig af et par gange, med nu lykkedes det altså at træffe hende ude i industrikvarteret. Stedet er fint med parkering lige foran indgangen og dermed relativt diskret. Der er også pænt og rent, og Lisa tog varmt i mod mig med grams og tungeslaskere. Hun er ret aktiv, fræk og startede med er godt og dybt, økologisk blow. Hun slikkede mig godt og grundigt og ville vist også have været i toeren, men det er ikke lige mig. Efter en hel del slikkeri bad jeg om missionæren og nød hendes stramme lille krop vride sig under mig. Lisa stønnede mere og mere og sagde at hun var ved at komme, og der var da også gode sammentrækning om min bedste ven. Måske var det skuespil, men jeg lod mig rive med og fyrede kanonen af. Bagefter virkede Lisa skuffet og beklagede sig over ikke at have fået den analt. Det var åbenbart samme pris og hun påstod at hun er vild med det. Næste gang måske, men der skal altså noget til at konkurrere med en god kusse, meiner Meinung nach.

Der var tid tilbage, og Lisa insisterede på at jeg skulle have massage. Jeg lod mig overtale (haha) og hun var faktisk god til det og gik vist endda lidt over tiden. Det eneste minus ved sceancen, var at hun lugtede og smagte lidt af røg.

Kommer jeg igen? Måske, hun er lidt mere kinky end jeg normalt foretrækker, men der altså mange gode kvaliteter derude i Ballerup.

Redigeret af Blueberry
typos

Skrevet

Ja Lisa er desværre ryger :wacko:og det kan smages, hun er ellers en god tunge kysser,:wub: og når hun ikke har booket for tæt så får man den tid man burde.:P

Måske jeg skulle besøge hende igen for at se om hun læser med her, og måske har rettet lidt op på de fejl:rolleyes: for hun er super sød og fræk<3

Skrevet
Hr Lille Niels skrev, for 49 minutter siden:

Hvor høj er hun? Og passer billederne?

189 cm.

Skrevet
Hr Lille Niels skrev, for 19 minutter siden:

189? 

Ok lidt provo , kan det da ikke være lige meget om hun er 161 eller 168.

Skrevet
Hr Lille Niels skrev, 1 time siden:

Hvor høj er hun? Og passer billederne?

ja de passer og lisa er 160 høj

Skrevet
Blueberry skrev, den 22.11.2025 at 23:07: Bagefter virkede Lisa skuffet og beklagede sig over ikke at have fået den analt. Det var åbenbart samme pris og hun påstod at hun er vild med det. Næste gang måske, men der skal altså noget til at konkurrere med en god kusse, meiner Meinung nach.

Jeg har også besøgt Lisa et par gange og hver gang med anal, men med mig har det aldrig været med i prisen og altid kostet 500 kr ekstra 

Dog kan hun virkelig tage imod 

Skrevet

Der er rigtig mange gode anmeldelser af hende, og det vil tage tid at læse alle igennem, så derfor mit spørgsmål.

Tilbyder cum in face, mouth eller on body?

Anal er lige mig, så hende skal jeg have besøgt snarest.

Tak for hjælpen

Skrevet
sweetstone skrev, den 23.11.2025 at 11:27:

Ok lidt provo , kan det da ikke være lige meget om hun er 161 eller 168.

Hvem er du?……der kan gøre dig til dommer over for andres præferencer ??

Skrevet
AV1 skrev, for 20 timer siden:

Der er rigtig mange gode anmeldelser af hende, og det vil tage tid at læse alle igennem, så derfor mit spørgsmål.

Tilbyder cum in face, mouth eller on body?

Anal er lige mig, så hende skal jeg have besøgt snarest.

Tak for hjælpen

Hun tager det i munden 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.