Hop til indhold
enabe22

Piger/kliniker Holstebro og omegn for "nybegynder"

Recommended Posts

Jamen overskriften siger næsten det hele. håber i vil hjælpe :)

Er helt ny på dette område, og derfor nok også ret nervøs/kræsen første gang.

-Der skal helst være privat parkering (er bange for nogle genkender min bil/mig :) )
-Helst scandinaviske unge forholdsvis tynde pæne piger, ubetinget er det ifhvertfald at de ikke vejer alt for meget :)
-Så skal de være søde og venlige!
-Om det er enkelte piger eller en klinik er for mig ligemeget.
-Under en times kørsel væk

-De skal helst have åbent om formiddagen.

 

Har kigget lidt privatdiskret i bording, men kan ikke så godt lide det med at man skal parkere et stykke væk og så gå åbenlyst det sidste stykke, ved godt der er lidt emsy.
Og holder jævnligt øje med annoncelight.

Jeg håber det er nogen der kan hjælpe mig,

Som sagt er det første gang.

På forhånd tak :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

med de krav du stiller kan jeg kun anbefale PD bording, du kan holde ved hallen og gå der hen eller holde til venstre ved huset.

 

ellers er der nicki, sofie i herning, de har til tider annoncer på annoncelight, de har fået gode anmeldelser :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske vi skal have jernsvinet på banen her...han kan detaljeret beskrive adgangsforholdene diverse steder :D

Og hvis du spørger pænt kan han også fortælle lidt om badeforholdene :D

 

Jeg har vist kun besøgt Bording her i omegnen.

Det er familier / voksne som bor omkring, så de er vist ret afslappede med at der ligger en klinik. Der var ingen der kiggede da jeg besøgte stedet

 

Hvis der bor unge omkring kliniken har de en tendens til at glo synes jeg...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Spooney

Føler mig nødsaget til at fraråde svalereden mellem Holstebro og Vinderup.

Har været der en del gange, men aldrig gået tilfreds derfra.

 

Vembvej 17 - særdeles diskret parkering, østpiger, fornuftige priser, du kan være heldig eller uheldig omkring pigens udseende og indlevelse. Stedet er lidt run down og giver virkelig stemningen af at det er noget lidt ... uartig? man har gang i. 

 

Idom kirkevej 5 - knap så diskret parkering, men et forholdsvis øde sted. Ellers samme historie som Vembvej 17.

 

Gl. Struervej 8 i holstebro: Sorte piger, forholdsvis let at parkere lidt derfra også slentre derhen. Højt serviceniveau i forhold til at det er en low budget sted. Pigerne har lidt en tendens til at have lidt ekstra på sidebenene. 

 

Skavevej 2 - Thaipiger - nok områdets mest roste thaisted. Har ikke selv været der. 

 

Haderuppigerne - Herningvej 58 - Virkelig flotte lokaler, ligger afsides og med mulighed for parking bag ved huset - særdeles diskret. Virkelig flotte piger og et rigtig fint serviceniveau - lidt dyrere end de andre, men så sandelig pengene værd. Mit eneste besøg hos en pige der tidligere arbejdede der "Iben" står klart som en af 2 mulige til førstepladsen over besøg hos glædespiger. Kik evt. efter Amanda eller Maise.

 

Min anbefaling vil klart falde på Haderuppigerne, men nu har du da lidt at gå ud fra. 

 

Evt. hold øje med massage.side6.dk om Natasha kommer tilbage til Nr. Snede - så er hun VIRKELIG et besøg værd - og til en fornuftig pris. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej! tjek også søde Daniella i Randers D. 13 og 14 Mej.

Voksenlisten.dk. Hun er ca 21-22 år, drøn sød og tilbyder G.F.E.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...