Hop til indhold

Aarhus, anbefaling, Crystal

Featured Replies

Skrevet

En af de bedste oplevelser meget længe :o Vildt, vildt lækker. Helt utroligt blowjob. Ægte gfe kys for lille merpris. Frem med din tandbørste :) vildt, vildt sød pige <3 billederne 100 %

Kan evt. uddybe senere i dag.

https://annoncelight.dk/showad/441521

Hun er der kun to dage mere. Unik mulighed for en fed oplevelse. Diskret. Ved Grøndalsvej.

Redigeret af Joey Joe Joe

Skrevet

Helt enig, også en klar anbefaling herfra. Jeg havde også en gfe-oplevelse i særklasse med hende, og et virkelig godt og frækt blowjob :x ærgerligt at hun rejser igen. 

Skrevet

Har besøgt denne dejlige pige 2 gange og hun er simpelthen en drøm at besøge, virkelig indlevende og opmærksom. Desværre blev min første anmeldelse af hende slettet af ukendte årsager, men har man lyst til en "out of this world" oplevelse, så er det bare om at komme afsted da hun flyver hjem igen 24 nov... håber inderligt hun kommer tilbage, for det kunne ende med mange flere besøg.

Skrevet

Damn. Sikke en omgang. Besøgte hende på hendes sidste dag. Det er godt nok længe siden jeg har mødt en så indlevende og tilstedeværende pige. Alt var bare ug med hende. 

Redigeret af Storebror

Skrevet
TheMatrix1975 skrev, for 6 timer siden:

Ved vi, om hun kommer tilbage til Aarhus igen?

Hun fortalte mig at hun kommer igen i December måned, men ikke hvornår.

• 1 month later...
Skrevet

Kan Se at Crystal er tilbage Viby:P

Vil besøge hende en af de næste dage

Kan man kommunikere på engelsk med hende ?

god aften fra Aarhus C :)

• 4 months later...
Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/441521

https://annoncelight.dk/profile/Crystal♡

Crystal er tilbage - og så var jeg tilbage i Viby for at besøge hende.

Det var en helt fantastisk oplevelse. Nok den bedste GFE-oplevelse jeg kan huske. Hun skal virkelig have ros for den indlevelse og det nærvær hun bringer ind i sådan et møde. Wow! Helt enestående!

Kan også anbefale at man tager et par af hendes (efter min mening) meget rimeligt prissatte extras med for at få det meste ud af tiden med hende. Hvis man er til GFE er kys i hvert fald et must 🥰

Hvis I ikke har besøgt hende endnu, så snyder I jer selv for en skøn oplevelse. Jeg vil anbefale jer at komme afsted og blive forkælede - og forkæl hende tilbage og behandl hende godt, det fortjener hun ☺️

Skrevet

Jeg giver helt ret. Besøgte hende i dag og hun er virkelig en sød, smuk og dejlig kvinde.

Jeg kan ikke bidrage med så mange detaljer udover hvad der allerede er skrevet men bare sige jeg er helt enig!

Jeg kan måske tilføje at hendes engelske er ganske udmærket og godt nok til fornuftig samtale også når der lige skal pustes ud før under og efter det sjove.

Hun er meget petit. Den mindste jeg har mødt. De 150cm passer meget godt. Ok passende silikonebryster til kroppen men kunstige bryster bliver nok bare aldrig mig...

Jeg var for nervøs og stresset til at komme ordentligt "ud af hovedet" så det store festfyrværkeri udeblev men det kan på ingen måde lægges Crystal til last. Hun gjorde en virkelig god indsats og var også god til smalltalk og sætte tempoet efter behovet.

Stor anbefaling herfra også og i skal skynde jer for hun flyver til Spanien på lørdag og kommer muligvis ikke tilbage.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.