Joey Joe Joe 3007 Skrevet 22. November, 2025 (edited) En af de bedste oplevelser meget længe Vildt, vildt lækker. Helt utroligt blowjob. Ægte gfe kys for lille merpris. Frem med din tandbørste vildt, vildt sød pige billederne 100 % Kan evt. uddybe senere i dag. https://annoncelight.dk/showad/441521 Hun er der kun to dage mere. Unik mulighed for en fed oplevelse. Diskret. Ved Grøndalsvej. Redigeret 22. November, 2025 af Joey Joe Joe 4 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VeryCurious 284 Skrevet 22. November, 2025 Helt enig, også en klar anbefaling herfra. Jeg havde også en gfe-oplevelse i særklasse med hende, og et virkelig godt og frækt blowjob ærgerligt at hun rejser igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhusbanditten 627 Skrevet 22. November, 2025 Har været der, virkelig skøn, fræk, sød og bare så lækker pige….., kommer bestemt igen:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Diablo 52 Skrevet 23. November, 2025 Har besøgt denne dejlige pige 2 gange og hun er simpelthen en drøm at besøge, virkelig indlevende og opmærksom. Desværre blev min første anmeldelse af hende slettet af ukendte årsager, men har man lyst til en "out of this world" oplevelse, så er det bare om at komme afsted da hun flyver hjem igen 24 nov... håber inderligt hun kommer tilbage, for det kunne ende med mange flere besøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storebror 2 Skrevet 26. November, 2025 (edited) Damn. Sikke en omgang. Besøgte hende på hendes sidste dag. Det er godt nok længe siden jeg har mødt en så indlevende og tilstedeværende pige. Alt var bare ug med hende. Redigeret 26. November, 2025 af Storebror Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheMatrix1975 0 Skrevet 27. November, 2025 Ved vi, om hun kommer tilbage til Aarhus igen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storebror 2 Skrevet 27. November, 2025 TheMatrix1975 skrev, for 6 timer siden: Ved vi, om hun kommer tilbage til Aarhus igen? Hun fortalte mig at hun kommer igen i December måned, men ikke hvornår. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Copacabana 28 Skrevet 11. Januar Kan Se at Crystal er tilbage Viby Vil besøge hende en af de næste dage Kan man kommunikere på engelsk med hende ? god aften fra Aarhus C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg