Hop til indhold
Joey Joe Joe

Aarhus, anbefaling, Crystal

Recommended Posts

En af de bedste oplevelser meget længe :o Vildt, vildt lækker. Helt utroligt blowjob. Ægte gfe kys for lille merpris. Frem med din tandbørste :) vildt, vildt sød pige <3 billederne 100 %

Kan evt. uddybe senere i dag.

https://annoncelight.dk/showad/441521

Hun er der kun to dage mere. Unik mulighed for en fed oplevelse. Diskret. Ved Grøndalsvej.

Redigeret af Joey Joe Joe

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt enig, også en klar anbefaling herfra. Jeg havde også en gfe-oplevelse i særklasse med hende, og et virkelig godt og frækt blowjob :x ærgerligt at hun rejser igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt denne dejlige pige 2 gange og hun er simpelthen en drøm at besøge, virkelig indlevende og opmærksom. Desværre blev min første anmeldelse af hende slettet af ukendte årsager, men har man lyst til en "out of this world" oplevelse, så er det bare om at komme afsted da hun flyver hjem igen 24 nov... håber inderligt hun kommer tilbage, for det kunne ende med mange flere besøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Damn. Sikke en omgang. Besøgte hende på hendes sidste dag. Det er godt nok længe siden jeg har mødt en så indlevende og tilstedeværende pige. Alt var bare ug med hende. 

Redigeret af Storebror

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheMatrix1975 skrev, for 6 timer siden:

Ved vi, om hun kommer tilbage til Aarhus igen?

Hun fortalte mig at hun kommer igen i December måned, men ikke hvornår.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan Se at Crystal er tilbage Viby:P

Vil besøge hende en af de næste dage

Kan man kommunikere på engelsk med hende ?

god aften fra Aarhus C :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...