Hop til indhold

Nikki from Spain - Århus

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/443358

https://annoncelight.dk/profile/Nikki1

Jeg har besøgt Nikki - kunne slet ikke stå for hendes billeder. Og de er gode nok. Hun er super slank og på trods af hendes beskedne højde, har hun en langstrakt kropstype. Hun er top lækker efter min mening.

Stedet er også ok, men lidt et minus at rummet er en stue med et gardin for - så når den anden pige i lejligheden tager imod gæster, lyder det som om de står lige ved siden af én. Men det gik nu alligevel. 

Pigen er sød nok, men alligevel var det ikke en top-oplevelse. Der manglede hygge og nærhed - hun var ikke kold og mekanisk, men alligevel heller ikke så indlevende, som jeg havde ønsket mig. Ikke GFE-niveau, hvilket jeg foretrækker.

Hun taler meget lidt Engelsk - så jeg tror primært det var årsagen. Det er svært at connecte, når man ikke kan sige noget til hinanden. Og dog - det kan man jo faktisk godt, men det skete ikke rigtigt.

Hvis vi kunne have snakket sammen, havde det nok været bedre.

Men altså stadigvæk en tommel op, i høj grad fordi jeg synes hun er top top top lækker, og så en udemærket oplevelse derudover, selvom jeg havde ønsket mig mere GFE-stil over det.

Det var mit første besøg hos hende og jeg valgte 30min. 

Umiddelbart tænker jeg ikke, jeg kommer igen - men jeg vil stadig anbefale at besøge hende, da hun er top lækker og forventer man ikke en kæreste-oplevelse, så leverer hun 100% - måske også GFE, hvis man har bedre kemi med hende?

Hvis der var rigere udvalg i Århus lige nu, ville jeg helt sikkert komme igen og håbe på at arbejde mig tættere på GFE-oplevelsen, men bl.a Crystal er i byen og der er også et par stykker mere, jeg er nysgerrig på at møde.

God weekend

Redigeret af VeryCurious

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.