Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg er også nysgerrig på hvem hun er. 

Skrevet
madert skrev, for 8 timer siden:

Jeg er også nysgerrig på hvem hun er. 

Så kan du bare trykke på "følg dette" knappen, oppe i højre hjørne, så bliver du adviseret så snart der er nyt i tråden.

Således støjer dit indlæg ikke i tråden, lidt hårdt sagt, men yderst venligt mentB)

Skrevet

Jeg har før besøgt stedet der er berømt for falske billeder. Jeg skrev og spurgte ind til ægtheden og blev svaret med en ordentlig sviner :)

Skrevet

Tænkte at jeg hellere måtte tage en for holdet så jeg bookede tid i dag og bad om hende fra deres annoncer. 

Da jeg kom blev jeg mødt af mutter og en noget slidt model. Jeg gjorde opmærksom på at jeg havde booket en anden. Jeg måtte finde annoncen og så gik der er lys op for mutter. 

Hun ville gerne afregne men jeg ville gerne lige hilse på skønheden først. Men nu havde hun pludselig ikke tid. Meget travlt. Først om 5 minutter som jeg indvilgede i at vente. 

Efter at have ventet i ca 1 minut kom mutter igen og nu havde hun slet ikke tid så jeg blev hældt ud af bagdøren uden at blive klogere eller fattigere. 

Meget mærkeligt firma.. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.