bertbuilder 24 Skrevet 21. November, 2025 Jeg har lige været forbi den skønne og elegante Tina i Vejle. https://annoncelight.dk/showad/418810 Stedet er på Vesterbrogade, og jeg blev hurtigt lukket ind af denne fine kvinde, som passer til billederne. Alt sidder perfekt på hendes petite krop, med nogle af de lækreste naturlige bryster, jeg har haft fornøjelse af i lang tid. Hun er meget sød, nærværende, og tiden fløj af sted. Jeg var i tvivl om, hvor hun hørte til, fordi selvom hun er thai, er hendes setup mere traditionelt. Kan varmt anbefales her på en kold vintersdag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jarlo 3 Skrevet 21. November, 2025 (edited) Har prøvet at ringe og skrive flere gange uden at få fat i hende desværre vil ellers gerne besøge hende Redigeret 21. November, 2025 af jarlo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Styrmanden 18 Skrevet 20. Januar (edited) jarlo skrev, den 21.11.2025 at 12:12: Har prøvet at ringe og skrive flere gange uden at få fat i hende desværre vil ellers gerne besøge hende Jeg kunne ikke komme i kontakt til Tina via mit “burner nummer” (som ikke er registreret nogle steder). Forsøgte i stedet via mit private og der var svar med det samme! Jeg glemte desværre at spørge Tina hvorfor, men vil gøre det næste gang. Så måske den manglede respons bunder i et telefon nummer, som ikke kan verificeres?? For øvrigt et fint føstegangs besøg, og jeg tænker Tina er en GP som bare bliver endnu bedre for hvert genbesøg. Stedet giver også gode minder fra en skøn thai kvinde, som desværre for os (øl)kunder er stoppet i branchen. Redigeret 20. Januar af Styrmanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stense 34 Skrevet 20. Januar Det kan Tina ikke svare dig på for det er ikke hende du kommunikerer med når du bestiller tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg