Hop til indhold

Milla ,SUB nord for Limfjorden

Featured Replies

Skrevet

Så blev det min tur til at have besøg af Milla eller "Sub MILF" som den hun er kaldt af andre i deres anmeldelse.

Og hvilken sub kvinde!

Vores kontakt gik mere end 2 uger tilbage først via e-mail, så sms og endelig en snak i telefonen, noget som Milla gerne ville fordi det at tilbyde sig som sub også forudsætter at der er skabt tillid før vi mødes, noget som har min fulde forståelse. 

Endelig oprandt dagen, Milla kom som aftalt, og ud af bilen kom en skøn kvinde, knap 40 vil jeg tro, med en skøn kvindelig krop og et indtagende smil, og kemien var der med et sammen.

Aftalen var 2 timers leg med fokus på spanking og pisk.

Milla have medbragt et udvalg af padles og piske, jeg havde til dagen anskaffet 2 onde piske fra Hot Girls i Aalborg.

1338906608_4bc81c46-aaed-4225-be51-597335423ea32.thumb.jpg.549b2c998f65c96bf82ef9d19731006d.jpg

Selve seance vil jeg ikke trætte med, men når Milla i sin annonce skrive at hun er masochist er det den rette edikt hun sætter på sig selv, jeg har sjældent eller rettere aldrig oplevet en sub tåler pisken så godt.

1191396061_Milla9B-2025-11-17.thumb.jpg.bb71582b00136ab194c6a4b0ffc1c15f.jpg

Men Milla er en rigtig sub og ved også hvordan en mand skal tilfredsstilles

Glæder mig til vi næste gang har mulighed for at lege

Redigeret af SpankingSub

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.