Hop til indhold

Recommended Posts

Maya, ny thai pige, Rødovre

jeg var forleden forbi denne meget flotte pige og faldt lidt for hendes ansigt samt billedet ved motorcyklen, hun er meget køn, men troede hun var højere, men nok gennemsnitlig thai størrelse. hun er lige ankommet, så det hele er nok også nyt for hende. Hun giver en fantastisk massage, men syntes måske der bliver anvendt lidt for meget tid på denne del men,den anden del er virkelig også god med nogle meget berøringsvenlige byster i en pæn størrelse. Hendes engelsk er rimelig godt.

sammenlignet med øvrige thai piger, som jeg har besøgt, er hun klart et genbesøg værd, og men skal nok til en anden gang lige præcisere hvad man har af ønsker. Hun er meget service minded og gav udtryk for at hun lidt skuffet over at jeg kom før hende. Vi afsluttede med et dejligt intimt bad sammen.

stedet er meget rent og fine badeforhold

Del dette indlæg

Link til indlæg
NielsKim skrev, for 4 timer siden:

og tungekys …?

Der blev givet Lidt - måske fordi hun er ny her og lige skal finde ind i rytmen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Indomitable skrev, den 10.12.2025 at 19:31:

Er det hovedsageligt bare sex hun vil sælge?  Eller er der også almindelig massage at få?

Har du læst bare lidt af anmeldelsen?

Henry11 skrev, den 20.11.2025 at 22:59:

Hun giver en fantastisk massage, men syntes måske der bliver anvendt lidt for meget tid på denne del

skal nok til en anden gang lige præcisere hvad man har af ønsker.

Mao. hun bruger mere tid på massage end anmelder foretrækker.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...