Hop til indhold

Andrea (Hurup lige pt) dejligeste røv!

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/414538

jeg har besøgt Andrea nogle gange efterhånden spredt ud over et års tid, og hun fortjener en anmeldelse.

Hun er som på billederne, og endda dejligere i virkeligheden. De gange jeg har besøgt hende har hun altid taget sig god tid, og været i vældig fint humør. Hun gøre sit for at man får en god oplevelse, hvis bare man opfører sig ordentligt så giver hun ekstra igen. Helt igennem sød og dejlig pige. Hendes krop kunne jeg nemt skrive et essay om… men jeg må nok lade vær. 

jeg har desuden gennem tiden bemærket at hun er gået selvstændig. Første gang jeg besøgte hende var hun en del af noget mere organiseret, måske en “klan” af en art. Hun styrede ikke selv telefonen, og blev sammen med en anden gruppe piger flyttet rundt i Jylland. 

Dengang var hun ny i Danmark, og nu er det hende selv der svarer telefonen. Hun kommer stadig rundt omkring i Jylland, mest Midt og nord. hun er  måske blevet mere komfortabel i landet, og har valgt at gå sin egen vej. Det er godt at se - sejt!

Redigeret af Medaltrespekt

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.