sunny 156 Skrevet 20. November Nogen der ved hvad der er blevet af Lisa? Hun tog på ferie, og skrev hun var tilbage næsten uge. Efter 2 uger var hendes annonce væk .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BuckSwope 9 Skrevet 22. November sunny skrev, den 20.11.2025 at 18:10: Nogen der ved hvad der er blevet af Lisa? Hun tog på ferie, og skrev hun var tilbage næsten uge. Efter 2 uger var hendes annonce væk .... Nej jeg undrede mig også lidt over at den har været nede så længe som den har. Forhåbentlig ikke sket noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Luxuria 358 Skrevet 22. November Ingen rejser til Thailand for kun 1 uge:-) Jeg gætter på, at hun mente i næste måned… Så udvis tålmodighed mine herrer.. Ingen grund til at dramatisere…. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pepsimax 75 90 Skrevet 22. November Sidste gang jeg besøgte hende syntes jeg hun sagde at hun skulle hjem til Thailand og måske hun blev der til efter jul så tror bare hun har valgt det må vi håbe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
naturistdk 28 Skrevet 23. November Jeg kan se at hun er flyttet, da skiltet i døren er væk, og vinduet er ryddet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
viknal 2 Skrevet 23. November Er der andre muligheder i Struer så Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swappie 88 Skrevet 3. December Har hørt at hun er stoppet med massage, og har fået et almindeligt arbejde. Godt for hende, hvis hun ikke havde det godt mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den gamle 51 2 Skrevet onsdag klokken 13:33 Alle piger, der ikke længere er på annoncelight har et bedre liv. Der er en øv årsag til de er her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bad Motherfucker 65 Skrevet onsdag klokken 16:04 Den gamle 51 skrev, for 2 timer siden: Alle piger, der ikke længere er på annoncelight har et bedre liv. Der er en øv årsag til de er her Har du ikke hørt om den lykkelige luder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den gamle 51 2 Skrevet torsdag klokken 14:34 Tror der er så få at der ikke er værd at nævne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg