Hop til indhold

Recommended Posts

NielsKim skrev, 1 time siden:

Frække billeder af hende ... hun ser fristende ud. Vil du ikke fortælle lidt mere om hvad du har fået hende til ? 

Niks det vores hemmelighed 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også været hos hende flere gange. Ja, hun er mere chubby, end på billederne men dejlig. Til den passive side, men bare spørg hende, så er hun imødekommende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt Emma flere gange. Hun er sød og nede på jorden. Lidt passiv, ja, men du må gøre næsten lige, hvad du har lyst til, så længe I lige har talt om det først.

Hvis du forventer en slank pige med fyldige bryster, som på tre af hendes billeder, bliver du dog skuffet, for de er vist ikke af hende (medmindre de er blevet taget for et godt stykke tid siden). Hun er mere til den buttede side.

Del dette indlæg

Link til indlæg
SteinMeister skrev, for 13 timer siden:

Jeg har besøgt Emma flere gange. Hun er sød og nede på jorden. Lidt passiv, ja, men du må gøre næsten lige, hvad du har lyst til, så længe I lige har talt om det først.

Hvis du forventer en slank pige med fyldige bryster, som på tre af hendes billeder, bliver du dog skuffet, for de er vist ikke af hende (medmindre de er blevet taget for et godt stykke tid siden). Hun er mere til den buttede side.

Er faktisk sikker på de alle er af hende, selv om de er taget for nogle år siden. Måske vi skulle opfordre hende til at tage nogle nye billeder. 

Men hendes bryster er faste og fyldige og hendes mis er dejlig stram og følelse at fyre kanonen af oppe i hende er ekstrem dejlig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...