MisterOlsen 15 Skrevet 20. November Har haft fornøjelsen af at besøge og få besøg af Emma, igennem de sidst par år. Og kan kun anbefale hende. Kan kun sige at hvis du har en fantasi du gerne vil havde udlevet er hun frisk på en hel del. Hun har i hvert fald sørget for at mine er blevet udlevet. https://annoncelight.dk/showad/339175 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NielsKim 147 Skrevet 20. November Frække billeder af hende ... hun ser fristende ud. Vil du ikke fortælle lidt mere om hvad du har fået hende til ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MisterOlsen 15 Skrevet 20. November NielsKim skrev, 1 time siden: Frække billeder af hende ... hun ser fristende ud. Vil du ikke fortælle lidt mere om hvad du har fået hende til ? Niks det vores hemmelighed 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jlasian 105 Skrevet 20. November Billederne stemmer da ikke helt overens med “68kg”? Er hun meget chubby? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Langesen 132 Skrevet 22. November Jeg har også været hos hende flere gange. Ja, hun er mere chubby, end på billederne men dejlig. Til den passive side, men bare spørg hende, så er hun imødekommende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SteinMeister 7 Skrevet 22. November Jeg har besøgt Emma flere gange. Hun er sød og nede på jorden. Lidt passiv, ja, men du må gøre næsten lige, hvad du har lyst til, så længe I lige har talt om det først. Hvis du forventer en slank pige med fyldige bryster, som på tre af hendes billeder, bliver du dog skuffet, for de er vist ikke af hende (medmindre de er blevet taget for et godt stykke tid siden). Hun er mere til den buttede side. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MisterOlsen 15 Skrevet 23. November SteinMeister skrev, for 13 timer siden: Jeg har besøgt Emma flere gange. Hun er sød og nede på jorden. Lidt passiv, ja, men du må gøre næsten lige, hvad du har lyst til, så længe I lige har talt om det først. Hvis du forventer en slank pige med fyldige bryster, som på tre af hendes billeder, bliver du dog skuffet, for de er vist ikke af hende (medmindre de er blevet taget for et godt stykke tid siden). Hun er mere til den buttede side. Er faktisk sikker på de alle er af hende, selv om de er taget for nogle år siden. Måske vi skulle opfordre hende til at tage nogle nye billeder. Men hendes bryster er faste og fyldige og hendes mis er dejlig stram og følelse at fyre kanonen af oppe i hende er ekstrem dejlig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg