Hop til indhold

Chinese Emma fyn

Featured Replies

Skrevet

Har haft fornøjelsen af at besøge og få besøg af Emma, igennem de sidst par år. Og kan kun anbefale hende. 

Kan kun sige at hvis du har en fantasi du gerne vil havde udlevet er hun frisk på en hel del. Hun har i hvert fald sørget for at mine er blevet udlevet. 

https://annoncelight.dk/showad/339175

Skrevet

Frække billeder af hende ... hun ser fristende ud. Vil du ikke fortælle lidt mere om hvad du har fået hende til ? 

Skrevet
  • Author
NielsKim skrev, 1 time siden:

Frække billeder af hende ... hun ser fristende ud. Vil du ikke fortælle lidt mere om hvad du har fået hende til ? 

Niks det vores hemmelighed 

Skrevet

Billederne stemmer da ikke helt overens med “68kg”? Er hun meget chubby?

Skrevet

Jeg har også været hos hende flere gange. Ja, hun er mere chubby, end på billederne men dejlig. Til den passive side, men bare spørg hende, så er hun imødekommende. 

Skrevet

Jeg har besøgt Emma flere gange. Hun er sød og nede på jorden. Lidt passiv, ja, men du må gøre næsten lige, hvad du har lyst til, så længe I lige har talt om det først.

Hvis du forventer en slank pige med fyldige bryster, som på tre af hendes billeder, bliver du dog skuffet, for de er vist ikke af hende (medmindre de er blevet taget for et godt stykke tid siden). Hun er mere til den buttede side.

Skrevet
  • Author
SteinMeister skrev, for 13 timer siden:

Jeg har besøgt Emma flere gange. Hun er sød og nede på jorden. Lidt passiv, ja, men du må gøre næsten lige, hvad du har lyst til, så længe I lige har talt om det først.

Hvis du forventer en slank pige med fyldige bryster, som på tre af hendes billeder, bliver du dog skuffet, for de er vist ikke af hende (medmindre de er blevet taget for et godt stykke tid siden). Hun er mere til den buttede side.

Er faktisk sikker på de alle er af hende, selv om de er taget for nogle år siden. Måske vi skulle opfordre hende til at tage nogle nye billeder. 

Men hendes bryster er faste og fyldige og hendes mis er dejlig stram og følelse at fyre kanonen af oppe i hende er ekstrem dejlig.

• 4 weeks later...
Skrevet
SteinMeister skrev, den 22.11.2025 at 21:38:

Det er hende på alle billeder jeg har været sammen med hende mange gange også hvor hun var slank, hun har vidst også skrevet her på siden hvorfor

Skrevet
MortenJ skrev, den 19.12.2025 at 18:47:

Det er hende på alle billeder jeg har været sammen med hende mange gange også hvor hun var slank, hun har vidst også skrevet her på siden hvorfor

Er det den samme pige som omtales her ? https://www.eroguide.dk/forum/topic/166672-gb-i-odense-med-smuk-29-årige-d-73-fra-13-til-15/?tab=comments#comment-1491449

Skrevet
  • Author

Det er den samme kinesisk kvinde, hendes aldre er dog ikke stadig 29

Mit bedst gæt er at hun er ca 36/38år. 

Skrevet
  • Author

Regner med at få besøg af Emma i løbet af enten idag eller imorgen. ;)

Er der andre som også skal ha besøg af Emma :D 

Lad os dele noter :lol:

Redigeret af MisterOlsen

Skrevet
  • Author

Fik besøg af hende sent aften den 25 dex, kneppede hende godt og grundigt og kom dybt oppe i hende. ;)

Et lækkert jule knald 

• 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
Skrevet

Misterolsen.

er længe siden jeg har set annonce fra hende.

Men fedt hvis man stadig kan besøge hende.

Håber du får et godt besøg fra hende😜

• 3 weeks later...

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.