Bien8000 7 Skrevet 20. November Jeg så en spændende annonce på AL, som fangede min interesse. Derfor henvendte mig på mail og fik inden længe et svar tilbage, som gjorde at jeg bookede en tid et par dage senere. Jeg var naturligvis meget spændt på at møde Miss Maria, som havde booket et værelse på et diskret hotel, hvor jeg kunne komme til værelses nummeret uden at nogen lagde mærke til mig. Meget diskret. Da hun åbnede døren så jeg det sødeste smil og jeg blev budt indenfor og efter lidt hyggesnak, kom vi af tøjet. Hun er det sødeste lille væsen, flot og intelligent. Det var kærestesex med lækre dybe kys, Blowjob og sex. Meget lækkert og klart en jeg skal have lavet en aftale mere med. Hun er studerende (højt niveau), født og opvokset i DK. https://annoncelight.dk/showad/443021 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HejMedDig112 17 Skrevet 20. November Det lyder da meget spændene. Kan ikke helt se priser på hendes annonce. Kan du uddybe hvor lang en session og til hvilken pris dee medfulgte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bien8000 7 Skrevet 20. November HejMedDig112 skrev, for 24 minutter siden: Det lyder da meget spændene. Kan ikke helt se priser på hendes annonce. Kan du uddybe hvor lang en session og til hvilken pris dee medfulgte. Jeg tog en time. Jeg manglede også hendes priser, derfor kontaktede jeg hende. Idet det er hendes priser, så er det bedst hvis du selv kontakter hende. Hun er rigtig sød at kommunikere med. Men jeg kan godt afslører at hendes priser er højere end gennemsnittet herinde. Jeg syntes at det var det værd - Held og lykke med det 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg