Liderbukken 631 Skrevet 27. April, 2014 Hvem har erfaringer med kondomer, der har riller eller knopper? Er det overhovedet noget man kan mærke eller er det bare noget fis? Hvad siger mænd og piger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 27. April, 2014 Du får en hurtig erek... undskyld reaktion herfra: Jeg har aldrig kunnet mærke forskel. Jeg vil heller ikke tro, at pigen kan mærke mere "kradseri", men det er de jo bedre til at svare på end jeg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 27. April, 2014 jeg kan ikke fordrage dem... ærligt sagt... for en der er så sexuelt aktiv som undertegnede - der er det fandens opfindelse en pik er det glatteste og blødeste og lækreste at røre ved på manden... det er en af grundene til at sex uden rent faktisk er et hit med ens kæreste men at substituere med noget der er krøllet, rillet, nubret eller på anden måde alt andet end glat... det er way wrong for der går ikke 2 timer - så er jeg blevet øm på en måde jeg aldrig ville være blevet ellers og det er IKKE på den gode måde så nej tak.... glatte stramtsiddende kondomer tak :D 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 27. April, 2014 (edited) ... en pik er det glatteste og blødeste og lækreste at røre ved på manden... det er en af grundene til at sex uden rent faktisk er et hit med ens kæreste På kønnets vegne: Tak for de smukke ord. Jeg havde i 70'erne (nødtvungent) en del forbindelse med feminister, og de var ikke blege for at sige højt, at de syntes, at en pik var usandsynlig grim - man fornemmede næsten ordet "ææædrrrr". Jeg er utrolig glad for, at du har givet min bedste ven oprejsning :D :D Redigeret 27. April, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tywin Lannister Skrevet 28. April, 2014 På kønnets vegne: Tak for de smukke ord. Jeg havde i 70'erne (nødtvungent) en del forbindelse med feminister, og de var ikke blege for at sige højt, at de syntes, at en pik var usandsynlig grim - man fornemmede næsten ordet "ææædrrrr". Jeg er utrolig glad for, at du har givet min bedste ven oprejsning :D :D Hmm. Det er vel lidt med kønsorganer som det er med spædbørn. Ingen eksemplarer er sådan rigtig skønhedsåbenbaringer... Pånær ens eget (Undskyld Liderbuk) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 28. April, 2014 Tak for svarene. Jeg holder mig langt væk fra riller, knopper, dutter og den slags, når der skal handles kondomer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 28. April, 2014 Lider. Tak skal du have. Jeg tror den type er fremstillet for at imødekomme mandens ego. Jeg kender ingen piger der syntes om dem 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg