Hop til indhold
Liderbukken

Kondomer

Recommended Posts

Hvem har erfaringer med kondomer, der har riller eller knopper? Er det overhovedet noget man kan mærke eller er det bare noget fis? Hvad siger mænd og piger?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du får en hurtig erek... undskyld reaktion herfra:

Jeg har aldrig kunnet mærke forskel. Jeg vil heller ikke tro, at pigen kan mærke mere "kradseri", men det er de jo bedre til at svare på end jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg kan ikke fordrage dem... ærligt sagt... 

for en der er så sexuelt aktiv som undertegnede - der er det fandens opfindelse :)  

en pik er det glatteste og blødeste og lækreste at røre ved på manden...  det er en af grundene til at sex uden rent faktisk er et hit med ens kæreste :) 

men at substituere med noget der er krøllet, rillet, nubret eller på anden måde alt andet end glat... det er way wrong for der går ikke 2 timer - så er jeg blevet øm på en måde jeg aldrig ville være blevet ellers

og det er IKKE på den gode måde

så nej tak.... :) glatte stramtsiddende kondomer tak :D :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
... en pik er det glatteste og blødeste og lækreste at røre ved på manden...  det er en af grundene til at sex uden rent faktisk er et hit med ens kæreste :)

På kønnets vegne: Tak for de smukke ord.

Jeg havde i 70'erne (nødtvungent) en del forbindelse med feminister, og de var ikke blege for at sige højt, at de syntes, at en pik var usandsynlig grim - man fornemmede næsten ordet "ææædrrrr".

Jeg er utrolig glad for, at du har givet min bedste ven oprejsning :D :D :D :D

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tywin Lannister

På kønnets vegne: Tak for de smukke ord.

Jeg havde i 70'erne (nødtvungent) en del forbindelse med feminister, og de var ikke blege for at sige højt, at de syntes, at en pik var usandsynlig grim - man fornemmede næsten ordet "ææædrrrr".

Jeg er utrolig glad for, at du har givet min bedste ven oprejsning :D :D :D :D

Hmm. Det er vel lidt med kønsorganer som det er med spædbørn. Ingen eksemplarer er sådan rigtig skønhedsåbenbaringer... Pånær ens eget :)

(Undskyld Liderbuk)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Lider. Tak skal du have.

Jeg tror den type er fremstillet for at imødekomme mandens ego. Jeg kender ingen piger der syntes om dem

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...