jenspeter.1972 4 Skrevet 20. November (edited) Denne annonce bruger falske billeder https://annoncelight.dk/showad/437715 det er ikke pigen man møder og hun er ikke dansk et agentur sidder og skriver med dig som kunde og lader dig tro hun er dansker det værste er AL er blevet gjort opmærksom på det her men bagmændene et stort bureau med flere piger annoncer meget derfor gør AL ikke noget hvorfor jeg anmelder det her mvh jensPeter Redigeret 20. November af Stapler Overskrift rettet. 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kinkyperverspar 0 Skrevet 26. November jenspeter.1972 skrev, den 20.11.2025 at 02:13: Denne annonce bruger falske billeder https://annoncelight.dk/showad/437715 det er ikke pigen man møder og hun er ikke dansk et agentur sidder og skriver med dig som kunde og lader dig tro hun er dansker det værste er AL er blevet gjort opmærksom på det her men bagmændene et stort bureau med flere piger annoncer meget derfor gør AL ikke noget hvorfor jeg anmelder det her mvh jensPeter Ja det er jo korrekt at - indehaverne af såvel Annoncelight også ejer sitet her, så et stort agentur der ligger mange annoncekroner også med falske billeder - bliver jo ikke bannet… så bedre at smide brugeren ud her. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kinkyperverspar 0 Skrevet 27. November Kinkyperverspar skrev, den 26.11.2025 at 11:48: Ja det er jo korrekt at - indehaverne af såvel Annoncelight også ejer sitet her, så et stort agentur der ligger mange annoncekroner også med falske billeder - bliver jo ikke bannet… så bedre at smide brugeren ud her. Ja men det er vel typisk… money talk… så man må nok læse Annoncelight med en vis skepsis 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den erfarne 193 Skrevet 1. December Kinkyperverspar skrev, den 27.11.2025 at 17:40: Ja men det er vel typisk… money talk… så man må nok læse Annoncelight med en vis skepsis Ligesom man bør læse dine indlæg med en vis skepsis... Du opretter dig onsdag for at delagtiggøre os andre i din teori om nogle store agenturer som prøver at løbe om hjørner med os Torsdag bekræfter du så din egen teori ved at citere dig selv her i tråden Og i går et par indlæg mere om de uhæderlige agenturer som bevidst bruger falske billeder Jeg er da blevet nysgerrig på hvem der står bag og hvilke "huse"/klinikker de råder over. Kan du kaste mere lys over sagen til hjælp for os alle? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kinkyperverspar 0 Skrevet 2. December Den erfarne skrev, den 1.12.2025 at 05:28: Ligesom man bør læse dine indlæg med en vis skepsis... Du opretter dig onsdag for at delagtiggøre os andre i din teori om nogle store agenturer som prøver at løbe om hjørner med os Torsdag bekræfter du så din egen teori ved at citere dig selv her i tråden Og i går et par indlæg mere om de uhæderlige agenturer som bevidst bruger falske billeder Jeg er da blevet nysgerrig på hvem der står bag og hvilke "huse"/klinikker de råder over. Kan du kaste mere lys over sagen til hjælp for os alle? Hvis jeg kendte identiteten blev de anmeldt kun AL kender dem for de modtager penge for de annoncer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg