Hop til indhold
knallert

så fås de da hvis ikke yngre

Recommended Posts

Det er en meget betænkelig annonce, hvis den er ægte. Jeg håber ikke, at nogen reagerer på den, men det er vel for naivt at tro?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Stemplet

Er der ikke nogen der er brugere derinde som kan anmelde annoncen? Det er da skamfuldt den overhoved accepteres sådan en annonce

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så er det lige man ikke fatter der ikke er mere kontrol med profiler på siden. Uanset om den er ægte eller ej, så er det en ægte pige på billedet. Ækelt siger jeg bare !!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej for helvede, den må da væk!!!

Kan man evt ringe til politiet, de må da kunne gøre noget

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Stemplet

Det værste er at billederne på en eller anden måde har dansk tilknytning. Synes jeg kan skimte en kvickly pose på gulvet på en af billederne. Den må pilles ned den annonce!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Problemet er vist, at ejeren ikke er ret meget til stede derinde. Jeg synes at have forstået, at han lever fedt af annoncerne/reklamerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er en meget betænkelig annonce, hvis den er ægte. Jeg håber ikke, at nogen reagerer på den, men det er vel for naivt at tro?

Ja, naivt at tro, men hvor mange tror du har været inde at se på den, efter at den er blevet omtalt her på EG ? Så jo mere det bliver omtalt, jo mere interessant :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, naivt at tro, men hvor mange tror du har været inde at se på den, efter at den er blevet omtalt her på EG ? Så jo mere det bliver omtalt, jo mere interessant :wink:

Selvfølgelig klikker folk sig da ind på den for at se, hvor uhyrligt det er.

Det har jeg selv gjort.

Men jeg tror faktisk ikke, at annoncen appellerer noget videre til det publikum, der er herinde. Den grænser jo op til pædofili.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Stemplet

Det har jeg selv gjort.

Men jeg tror faktisk ikke, at annoncen appellerer noget videre til det publikum, der er herinde. Den grænser jo op til pædofili.

Mener faktisk jeg læste noget med dyresex herinde på et tidspunkt, så mener bestemt at alle slags begår sig herinde.

Men så skynde mig at sige at jo mere omtale jo hurtigere er de rette opmærksomme og kan få det stoppet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det værste er at billederne på en eller anden måde har dansk tilknytning. Synes jeg kan skimte en kvickly pose på gulvet på en af billederne. Den må pilles ned den annonce!

Skulle da ikke have betydning hvor billederne er fra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Super, godtog den udenvidere sin mailadresse?

Jeps, fik så en mail efterfølgende hvor jeg skulle godkende min anmeldelse. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det har jeg selv gjort.

Det grænser ikke, det er pædofili og jeg beder bare om at det er en dum pige der tager pis på folk, eller en eller anden bondefanger af en eller anden slags

Jeg kan slet ikke klare den slags, hun har nøjagtig samme alder, som min ældste datter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Stemplet

Skulle da ikke have betydning hvor billederne er fra.

Det var blot for at konstatere om annoncens billeder var fra dk eller noget falsk fundet et sted. Pigen er for ung ingen tvivl om det

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...