Titommeren 472 Skrevet 19. November https://annoncelight.dk/showad/437284 Havde egentlig store forventninger på baggrund af anmeldelser herinde… Nem booking af aftale. Halv time 700 kr. som der står i annoncen. Vi tager det kronologisk efter annoncen: 1. I look better than picture: Øh nej. Hænge- krop og mave med ar i midten men dejlig fyldig røv og smukt ansigt. 2. Best massage: Øh nej. Hun kravlede rundt på ryggen af mig med tøj på i 3 minutter og så begynde hun at spille pik og forsøgte at få mig til at komme (efter 5 minutter). 3. Amazing body and lovely smile: Se 1. men smilet var skønt. 4. Erotic oil massage: Ingen massage udover “massage” nævnt under 2. 5. Real kiss: Ingen kys overhovedet. 6. Pussy slide: Ingen pussy slide overhovedet. 7. B2B with relaxing music: Ingen B2B og høj pumpende dance music så vi overhovedet ikke kunne kommunikere. 8. Blowjob without condome: Ingen blowjob selv om jeg forsigtigt bad om det. 9. Sex with condome: Ingen sex, men hun malkede min pik i 15 minutter og selv om jeg lagde op til at vi skulle “videre” blev hun bare ved med at malke pik… Jeg blev totalt røvrendt. Hun må have haft en rigtig dårlig dag eller er brændt ud og det er jo rigtig synd for hende. Der må være nogle frygtelige bagmænd/kvinder eller så er hun selv kynisk. Ellers havde hun ikke arbejdet den dag med den totalt manglende service. Og den kommer sikkert fra en eller andet herinde, så det skal nævnes: Jeg er pæredansk, ekstremt høflig, nybadet, dufter godt, trænet, glatbarberet, negle klippet, presser ikke, møder ikke fuld eller påvirket op osv. Jeg er så ked af den negative anmeldelse, men man kan ikke love så meget og give så lidt, så sandheden skal frem. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mike56 215 Skrevet 19. November (edited) Det er selvfølgelig mega ærgerligt og underligt at du har haft den oplevelse. Det undrer mig over hvad der mon er gået galt. Jeg besøgte Donut et stykke tid tilbage og for mit vedkommende var det en god oplevelse, på trods af at jeg kun havde bestilt 15 minutter. Vi var igennem det meste man kunne nå på en quickie. Ja, hun har ikke lige det lækreste udseende, men smukt ansigt og dejlig stor røv, som jeg kom efter. Redigeret 19. November af Mike56 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 472 Skrevet 19. November Mike56 skrev, for 7 timer siden: Det er selvfølgelig mega ærgerligt og underligt at du har haft den oplevelse. Det undrer mig over hvad der mon er gået galt. Jeg besøgte Donut et stykke tid tilbage og for mit vedkommende var det en god oplevelse, på trods af at jeg kun havde bestilt 15 minutter. Vi var igennem det meste man kunne nå på en quickie. Ja, hun har ikke lige det lækreste udseende, men smukt ansigt og dejlig stor røv, som jeg kom efter. Jeg forstår det heller ikke med alle de gode anmeldelser, så jeg undrer mig også. Men ingen tvivl om, at det er den samme pige, som er beskrevet i de andre anmeldelser. Så det er ikke en anden, jeg har mødt… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyden fra nord 11 Skrevet 19. November Det er ærgerligt og uheldigt, at du havde den oplevelse; du må have ramt hende på en virkelig dårlig dag. Nu er jeg ikke den med flest indlæg, men beskrivelsen af din oplevelse kan jeg slet ikke genkende fra de par gange, jeg har besøgt hende. Hun har altid virket glad og oplagt. Hver gang er jeg blevet mødt af en smilende og positiv pige, som på ingen måde virkede stresset eller tøvende med at engagere sig. Det har aldrig føltes som noget, der bare skulle overstås. Om man kan lide hendes udseende er selvfølgelig op til den enkelte – smag er forskellig. Efter min mening er hun en køn pige med nogle former, men på ingen måde utiltrækkende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg