Yannick 40 Skrevet 19. November, 2025 (edited) Hej derude, Jeg elsker simpelthen Natasha Nice, altså en pige, som ikke nødvendigvis er åleslank med nogle fantastiske bryster. Hvor finder jeg hendes kopi i Danmark? Jeg er i Aarhus, men jeg kører gerne langt for det Bedste hilsener Yannick Redigeret 20. November, 2025 af Stapler Billeder slettet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Calletti Skrevet 19. November, 2025 (edited) Hvis det er fint med dig at hun er brunette (mørk/sort-håret) vil jeg varmt anbefale Alessia, som du bla finder hos Seductiongirls. Lidt til den buttede side og med store naturlige bryster som man virkelig kan få i svingninger når man giver den gas. Og så er hun fantastisk og fræk at give fransk. Kunne godt se mig selv sidde og se hende blive knaldet igennem imens jeg ventede på at det blev min tur. https://www.seductiongirls.dk/pigerne/alessia/ Redigeret 19. November, 2025 af Calletti Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2887 Skrevet 20. November, 2025 din tråd er flyttet til Jylland. Hvis du ønsker andre steder, så opretter du i andre steder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg