Ingenved 98 Skrevet 18. November, 2025 https://annoncelight.dk/showad/443303 nogen som har besøgt denne skønhed? Del gerne! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ingenved 98 Skrevet 20. November, 2025 Prøver lige igen. Ingen som har besøgt hende og kan sige lidt? Ellers tager jeg en for holdet i morgen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HejMedDig112 18 Skrevet 21. November, 2025 Ingenved skrev, for 20 timer siden: Prøver lige igen. Ingen som har besøgt hende og kan sige lidt? Ellers tager jeg en for holdet i morgen. Tog du en for holdet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ingenved 98 Skrevet 22. November, 2025 HejMedDig112 skrev, for 22 timer siden: Tog du en for holdet? Nej. Men jeg tænker hun bliver mit næste besøg når jeg får tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HejDer 28 Skrevet 22. November, 2025 Jeg besøgte hende i mandags, det er hende på billederne, rigtig god service. Hun ville ikke slikkes og det var ikke helt GFE, men hun er latina og hun giver den gas 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ingenved 98 Skrevet 22. November, 2025 HejDer skrev, for 6 minutter siden: Jeg besøgte hende i mandags, det er hende på billederne, rigtig god service. Hun ville ikke slikkes og det var ikke helt GFE, men hun er latina og hun giver den gas Fedt! Jeg takker:) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Copacabana 28 Skrevet 23. November, 2025 hun ser ud til at være en flot pige Er hun berøringsvenlig og er hendes bryster naturlige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg