Hop til indhold
Gæst

Joyce i Århus

Recommended Posts

Gæst

Jeg var en tur inde forbi Joyce i Århus i nat. Joyce er en rigtig pæn pige - og hun taler overraskende godt engelsk. Jeg overvejede hvad jeg skulle have og valget faldt på en dansk quickie. På menukortet står den til 600, men hun accepterede det da jeg, oprigtigt, sagde at jeg kun havde taget 500 med. Jeg var også indstillet på at gå igen med uforettet sag, da det jo er min fejl ikke at medbringe nok kontanter. Jeg lagde mærke til at svensk koster 400 og fransk 500. Menukortet er håndskrevet, men det var egentligt meget nydeligt at se på.

 

Sexen var så som så. Hendes mis er glat og stram (overraskende stram faktisk) og hun kom da også med lidt lyde. Det var dog lidt træls at hun hele tiden kiggede væk og det nærmest lyste ud af øjnene på hende at hun bare gerne ville ind og se TV igen. Det er ikke just det der får en til at overveje en anden tur.

 

Hun valgte på eget initiativ at slutte af på svensk.

 

Jeg fik grundlæggende hvad jeg kom for, men oddset for gentagelse er ikke værd at sætte penge på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Var der kun hende på stedet eller var der flere?

Der var hende og så en veninde/mutter/kollega/whatever der lå på et værelse længere nede af gangen (faktisk lige ved indgangen) og så TV.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...