KøbEnKrammer 93 Skrevet 18. November https://annoncelight.dk/showad/413444 Jeg besøgte idag Zara petite. Jeg kunne læse mig frem til, igennem de utallige anmeldelser herinde, at hun er en fræk tøs. Jeg skrev til hende med mine ønsker - 45 minutter med CIF. Fik hurtigt svar og en adresse. En time senere stod jeg foran døren og blev lukket ind af absolut petite lille sag. Hun er virkelig lækker! Jeg er en del højere end hun er, og vejer nok over det dobbelte. Hun er pænere end på billederne, og jeg var særligt vild med hendes meget velformet røv. Vi startede med at sidde og snakke lidt, og så begyndte hun ellers at kæle for min pik. Hånden kørte over mine bukser, imens hun var helt tæt på mig. Hun gav mig et lækkert tantekys, og jeg begyndte at røre ved hendes lækre fisse. Hun blev hurtigt våd, og jeg blev hurtigt hård. Vores tøj kom hurtigt af. Hun satte sig på knæ foran sengen og suttede min pik. Dybt og varieret. Et kvarter senere spurgte hun, om jeg ikke havde lyst til at kneppe hende bagfra og har sjældent set en fisse blive så udvidet. Jeg har en gennemsnitligt størrelse penis, men, alligevel følte jeg, at jeg fyldte hende helt ud. Jeg kunne mærke skambenet og hvor stram hun er. Hun beder mig om at kneppe hende hårdere og hårdere, og kan mærke, at hun bliver kåd og varm. Jeg tager hårdt fat i hendes baller, og fortsætter med at kneppe bagfra. Hun kommer nok et par gange, og er sjask våd. Hun stønner dejligt og naturligt. Jeg begynder at mærke, at jeg ved at komme og ber hende om at sutte min pik. Hun går på knæ og sutter imens hun giver sig selv finger. Jeg kan slet ikke holde det tilbage længere og sprøjter hendes ansigt til. Hun kan virkelig tage imod, og gør det, som om, at det er det mest naturlige for hende. Hun er fucking fræk! Jeg tror faktisk, at vi gik noget over tid, men, hun havde på ingen måde travlt med at få mig ud af døren. Vi havde en rigtig dejlig kemi mellem os, og jeg vil anbefale hende til enhver tid. 10/10. 8 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg