Blackwerdo 32 Skrevet 17. November (edited) https://annoncelight.dk/showad/390116 Jeg plejer normalt kun at skrive om positive oplevelser og de få dårlige jeg har mig. Holder jeg ofte for mig selv. Da det måske kan være en dårlig dag, eller lang dag. Der ligger til grunde for lidt sløv oplevelse. Men her med Isabel må jeg ydre mig. aldrig som i aldrig har jeg oplevet så ringe serves og behandling. vi starter ud med fin sms kommunikation. Hvortil vi aftaler tid og sted. Da jeg så står foran døren. Skriver hun i øjeblikket jeg ringer på “ jeg må desværre aflyse din tid “ rigtig træls at stå der med lang næse. Kunne det være blevet skrevet i bedre tid? ja helt klart.. men jeg svare det self er rigtig øv. Men det er sådan det må være. Jeg vil ikke ligge til last. hun skriver derefter et nyt tidspunkt 1.5 time senere. Hvortil jeg næsten har lyst til at skrive nej tak. Men jeg vælger at give hende en chance mere nu. denne nye aftale skal dog siges bliver lavet om endnu en gang. Da hun nu har en tid 30 min før. ( kan i stadig følge med? ) men jeg dukker så op. Må indrømme jeg er små irriteret allerade nu, har slet ikke den varme spænding i kroppen som normalt haves lige op til at skulle besøg en glædes pige. Men hun lukker op. (jeg forventer ikke jeg bliver mødt af et smoke show eller model ) men lidt make up og parfume er altid rart. Lige at blive mødt af. det er bestemt ikke tilfældet her. Jeg kan næsten stadig se kunden forinden mig’s sved løbene på hendes pande… super køn er hun ikke. Men kroppen så okay ud… selve action kan jeg virkelig ikke beskrive bedre end “ øv “ fake støn, og cum for me indenfor 2 min er ikke hvordan jeg synes det skal fungere. jeg synes alle bør spare deres penge og løbe langt væk. jeg havde selv værdsat et opslag som dette. Inden jeg havde besøgt en pige, så derfor får I alle det lige her. god November fra en normal positiv og aktiv borger herinde Redigeret 18. November af Stapler Overskrift rettet. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ingenved 91 Skrevet 17. November (edited) Isabel besøgt jeg en gang for nogle måneder siden. jeg vil først sige at det ikke er hende selv som styrer sin telefon, det er med garanti nogle bagmænd som står for det. Hun er en del af en stor gruppe piger, som bliver flyttet rundt i hele Jylland af bagmænd. Det er virkelig tydeligt at se på annoncerne hvilke piger der er en del af dette. jeg tror at bagmanden som du har skrevet med i dette tilfælde har haft dårlig kommunikation med pigen, og booket et møde til hende lige efter hendes kunde, hvilket man ikke kan bebrejde hende for. dengang jeg besøgte hende var hun helt ren, sød, tålmodig og jeg havde intet at klage om. Præcis som på billederne. jeg kan skrive en hel masse om den her gruppe piger, og er selv nysgerrig på hvad der lige er op og ned. Men syntes det er synd for isabel at hun skal have skylden for det. Redigeret 17. November af Ingenved 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2595 Skrevet 18. November Jeg har rettet din overskrift for dig, @Blackwerdo. Tal pænt, @Finger4 Finger4 skrev, for 6 timer siden: Så skriv da for helvede pigens navn i overskriften, fjols. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blackwerdo 32 Skrevet 18. November Ingenved skrev, for 23 timer siden: Isabel besøgt jeg en gang for nogle måneder siden. jeg vil først sige at det ikke er hende selv som styrer sin telefon, det er med garanti nogle bagmænd som står for det. Hun er en del af en stor gruppe piger, som bliver flyttet rundt i hele Jylland af bagmænd. Det er virkelig tydeligt at se på annoncerne hvilke piger der er en del af dette. jeg tror at bagmanden som du har skrevet med i dette tilfælde har haft dårlig kommunikation med pigen, og booket et møde til hende lige efter hendes kunde, hvilket man ikke kan bebrejde hende for. dengang jeg besøgte hende var hun helt ren, sød, tålmodig og jeg havde intet at klage om. Præcis som på billederne. jeg kan skrive en hel masse om den her gruppe piger, og er selv nysgerrig på hvad der lige er op og ned. Men syntes det er synd for isabel at hun skal have skylden for det. Jeg tænker også jeg bare har været uheldig, for har selv haft fantastiske oplevelser med utallige piger herinde, hvor efter at kunne læse de mest “øv” oplevelser fra andre. jeg vælger også at tænke det er noget kommunikation og en træthed efter en lang dag. Godt og høre du havde en god oplevelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg