Nordlys12 72 Skrevet 27. April, 2014 Hej med jer Er der nogle der har erfaring med denne profil på Annoncelight. https://annoncelight.dk/annonce/121609/sex-med-alm-piger Sex med ALM piger Oprettet idag kl. 11:02 Er du alene ogliderlig ? Har dulyst til sex med en fræk men samtidig alm pige ?!? Liderligeog frække pigermen også ganske alm og jordnær pigertilbyder knep i alle 3 huller. Herudover er entil fist ogsprøjteorgasme:-) Skriv hvis vi skal finde ud af noget......1 halv eller1 timesdejlig sex ... jeg kan evt. komme til dig ! Kontakt : [email protected] PS: er lidt erotisk buttet, dog ikke fed ! Skriv hvis du har tid og lyst ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nordlys12 72 Skrevet 27. April, 2014 På Annoncelight står der Midtjylland. Måske Micha_el ved det nærmere, hvis han har besøgt hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mand38 38 Skrevet 28. April, 2014 Hun er fra Herning.... hun er lidt for stor efter og slap, efter min mening, men hun er meget sød... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13834 Skrevet 28. April, 2014 Hun er fra Herning.... hun er lidt for stor efter og slap, efter min mening, men hun er meget sød... Kommer hun i ental eller flertal? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Forsigtig fyr 21 Skrevet 28. April, 2014 Kommer hun i ental eller flertal? Du skal liige..... Du kan sgu da se det er en der er ordblind, så stop din evindelige hetz!!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. April, 2014 Jeg mener de tidligere har været to piger der tilbød trekant, så tror det er rester i teksten fra dengang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Forsigtig fyr 21 Skrevet 28. April, 2014 Jeg mener de tidligere har været to piger der tilbød trekant, så tror det er rester i teksten fra dengang https://annoncelight.dk/annonce/83137/gavmild-mand-soeges-til-knep-af-to-toeser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1001nat 187 Skrevet 29. April, 2014 Hun er fra Herning.... hun er lidt for stor efter og slap, efter min mening, men hun er meget sød... Hej Mener du Sofie eller Astrid, som du finder lidt for stor og slap? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nordlys12 72 Skrevet 29. April, 2014 Hej Mand 38 Var det hende med tattoo eller uden du var sammen med? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mand38 38 Skrevet 30. April, 2014 Det er Sofie jeg har været sammen med, i hendes lejlighed i Herning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ACDsee Skrevet 18. Juli, 2014 Har lidt svært ved at få etableret længerevarende kontakt med annoncehaveren - nogen der kan fortælle mere om hende? Synes det er lidt sparsomt med oplysnigner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg