Hop til indhold

Recommended Posts

Kære Brødre,

https://nympho.dk/n22942/7769/monica-is-back-available-from-november-17th-to-december-2nd-make-it-unforgettable

Efter et halvt års lang ventetid er Monica endelig på vej til København og jeg glæder mig som et lille barn til juleaften.

Monica er super smuk, smart, sød og sexet.

I min optik er hun absolut topklasse og hun er altid forberedt på mødet og giver en super GFE oplevelse med masser af nærvær med dejlige dybe kys og lækker lækker sex.

Derudover har hun en vidunderlig veltrænet krop med de lækreste laaang ben.

Så blev det alligevel jul i år.

god aften til alle!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sensuelt og sex i topklasse
Har besøgt og fået besøg af Monica en del gange , men har ikke set hende siden starten af året og så i dag. Jeg elsker frække setup når jeg besøger piger og Monica er altid med på fornyelse og frække sexlege. Haft mange frække setup med hende. I dag bad jeg hende tage imod mig iført lingeri ,hvor hendes nippels var frie og hvor hun ikke skulle tale før jeg sagde det var ok , hun skulle tage imod og lade mig varme hende op. Hun var klar da jeg kom med sort lingeri med nippels fremme og ellers så frække trusser. Jeg bad hende ligge sig på sengen og lukke øjnene og så gig jeg i gang med at stimulere hende. Små og bløde bid i nippelse skiftende med med lidt hårdere sug . De blev hurtigt stenhårde. Jeg forsatte og mærkede hun blev utålmodig og underlivet startede små bevægelser og derfor kørte jeg en hånd i trussen , hvor jeg mærkede en våd mis. Et par fingre lidt ind og samtidig hårdere bid og sug på nippels, Monica stadig uden ord men med frække lyde. Nu var det missens tur og jeg trak trussen til side og slikkede nu langsomt den megavåde mis ,ingen tvivl om at nu var hun der ,klar til det hele. Mere intens slik og et par fingre der arbejdede in side og Monica kom ,virkelig kom , kraftige ryk i missen og mit ansigt helt vådt. Knep mig for pokker sagde hun nu højt ,hendes første ord , så på med kondom og så blev der knaldet for fuld skræl , jeg var så tændt. Så efter en hård doggii og Monica ridende på mig ,måtte jeg gi op. Hun mærkede jeg var ved at komme og tog kondom af og suttede mig dybt og hårdt ...og jeg kom i hendes mund. Vi grinede og først nu fik jeg jeg sagt hej Monica ,dejligt at se dig igen . Hun så fantastisk ud og igen gav hun mig en fantastisk oplevelse .. Tak Monica ,mon ikke vi ses snart igen ,til et nyt setup
review-5.svg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...