Hop til indhold
Lauersen

En skøn halv time til fredagsbar med Saftige Sia

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/420884

Indrømmet, jeg har mine favoritter i købesex verdenen, og Saftige Sia er helt bestemt en af dem. Hun er en varm og dejlig pige med god humor og et smittende smil, og jeg mindes jo stadig vores time sammen på hotel hvor vi virkelig kom omkring i en helt fri og kærlig leg hvor lysten var kompas for alt hvad vi gjorde.

Fredagsbar konceptet er dog lidt andeledes end et aftalt 1:1 møde. Det er langt mere et halv times knald til en fest vi begge to er til, men hvor vi også kan have lidt socialt samvær før og efter, både med hinanden og med de øvrige skønne mennesker der var mødt op på det hemmelige sted som kun er for de indviede, og som selv dem der bor tæt på nok ikke ved hvad det egentlig er der foregår i lokalerne. Det var en aften med dejlig mad, vin og hygge i godt selskab, men jeg ved fra tidligere fredagsbarer at man skal holde sig til når det er populære piger som @SiaUngQ og @JenniferRomantica der er mødt op i det fantastiske festlokale hvor der skam er både køkken og hyggehjørne, men desværre kun et enkelt bollerum. Derfor var jeg hurtig til at pege på Sia og spørge om ikke det var hende og jeg der skulle åbne ballet med en halv times blidt og behageligt, hvilket var til en pris der i den grad var rimelig.

Jeg fandt selv det lidt afsides liggende bad, men ville gerne have Sia i en mere naturlig tilstand hvor jeg kunne dufte hendes hud og køn. Duft og smag er ret vigtige for min seksualitet, og hos Sia føler jeg en kæmpe forståelse for det kink hos mig. En anden ting der tænder mig voldsomt er nærvær, både at man mentalt er til stede med hinanden, og at berøring og kropskontakt er tæt og nydende. Også noget Sia virkelig leverer på. Vi var igennem en masse dejlig kærestesex med slik, sut og kæl, og jeg var inde i hende i en del forskellige stillinger, hvor hende øverst liggende ovenpå mig med fuld kropskontakt hvor mine hænder kunne vandre over ryg og baller klart var favoritten. Og her var sex, kropskontakt, synet af Sias smukke øjne, lyden af hendes stemme og duften fra hendes hud ved at smelte sammen i mig da alarmen på hendes telefon mindede os om at den halve time var ved at være gået. Sådan er det jo desværre med et hurtigt festknald, men vi kunne lige nå at jeg kunne tage hende i doggy til en ret kraftig udløsning der kunne binde det hele sammen hos mig (desværre ingen orgasme til hende, men mon ikke der var en anden der leverede den dag).

Efterspil og pillowtalk måtte desværre foregå i festrummet fremfor i nøgen omfavnelse, og er bestemt en af grundene til at en halv time er alt for lidt med en pige som Sia. Hun holder mest til i Jylland, men hun er jo i den grad velkommen til at at tage en tur til Hovedstaden en anden gang. Og tak til alle fredagsbar deltagere for hyggeligt samvær i godt selskab, og jeg glæder mig sådan til at indløse min Bingo præmie på lingammassage hos @kvinde 1966

Del dette indlæg

Link til indlæg

Åhh Laursen :rolleyes::wub: Tak for de søde ord og ikke mindst en dejlig stund i fredags<3 
Både dig og Swarley er nogle skønne herre som jeg ser frem til at se til fremtidige fredagsbare og (hvis jeg er heldig) 1:1 (desværre nok ikke december) <3:ph34r: 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...