Hop til indhold
Gæst

Sydhavnen

Recommended Posts

Gæst

Er der nogen der kan anbefale nogle gode steder/piger i Københavns sydhavns område?

Det skal helst være et pænt og ordentligt sted, gerne privat og helst danske piger.

Det skal ikke være Amager, eller andre dele af Kbh, men Sydhavnen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tjah, der har været skrevet en del herinde om Milla, men hun er polak, og Bianca Capri holder også til i det område, og hun er spanier. Sidstnævnte har også været anmeldt herinde, mest af Plaskeren så vidt jeg husker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Dionysos

Heh, hvorfor er det så sindssygt vigtigt at det bliver Sydhavnen? Du har måske et andet ærinde dér, du kan bruge som undskyldning for at skulle til Sydhavnen? Eller du er bange for at møde folk du kender i resten af Kbh, lige på nær i Sydhavnen? :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Heh, hvorfor er det så sindssygt vigtigt at det bliver Sydhavnen? Du har måske et andet ærinde dér, du kan bruge som undskyldning for at skulle til Sydhavnen? Eller du er bange for at møde folk du kender i resten af Kbh, lige på nær i Sydhavnen? :-P

Hvorfor er det sindssygt vigtigt for dig at vide?!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tjah, der har været skrevet en del herinde om Milla, men hun er polak, og Bianca Capri holder også til i det område, og hun er spanier. Sidstnævnte har også været anmeldt herinde, mest af Plaskeren så vidt jeg husker.

Tak for tips. Det er bare vigtigt for mig at det er et "pænt sted", hvor pigerne er der af lyst og det er min erfaring at der er størst sandsynlighed for hvis de er danske.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kender det. Favoriserer også selv steder på Frederiksberg eller Vesterbro, så det passer ind i de daglige "gøremål". :-P

Nordvest, Østerbro og Amager er normalt en dårlig omvej.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for tips. Det er bare vigtigt for mig at det er et "pænt sted", hvor pigerne er der af lyst og det er min erfaring at der er størst sandsynlighed for hvis de er danske.

Selv tak.

For sidstnævntes vedkommende er jeg med baggrund i anmeldelserne ikke i tvivl om, at hun er her af lyst.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Desværre er det vist også nogle gamle anmeldelser og links virker ikke længere, så den dejlige Bianca er vel nok ikke en mulighed længere :'(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogen der kan anbefale nogle gode steder/piger i Københavns sydhavns område?

Det skal helst være et pænt og ordentligt sted, gerne privat og helst danske piger.

Det skal ikke være Amager, eller andre dele af Kbh, men Sydhavnen.

Og de meget omtalte Hørdumsgade piger (polske) får gode ord med på vejen...Sissly der skriver her inde er deres telepige.

Og der er faktisk også andre polske piger på den anden side af Ellebjergvej.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...