GeekySexy 1 Skrevet 15. November Kære dig og jer Jeg er måske lidt nørdet. Også ift seksualitet. Og som næsten grønskolling på dette tilsyneladende ret ...alsidige forum - vil jeg gerne kaste en bold op: Sapioseksualitet. At tænde på intellekt - viden - dannelse - smarts. ...Jeg elsker at se en smuk, lysten, fræk krop (i alle afskygninger) og et par inviterende, glødende, uskyldige, frække, slutty (fortsæt selv listen) øjne. Men alt det der ligger bag; Personligheden, de dybe lyster, intelligensen, dannelsen ...er der et sted herinde, hvor dé aspekter bliver vendt, dyrket, udvekslet? Med krydsede fingre for at blive lidt klogere på at navigere herinde - og møde ligesindede... Xx GeekySexy 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.C. Fields 439 Skrevet 15. November (edited) Som masochist kan jeg godt forestille mig, at en superbegavet og særligt udspekuleret domina virkeligt kan ydmyge mig. Det tænder jeg på! Intellekt er magt. Redigeret 15. November af W.C. Fields 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GeekySexy 1 Skrevet 15. November W.C. Fields skrev, for 1 minut siden: Som masochist kan jeg godt forestille mig, at en superbegavet og særligt udspekuleret domina virkeligt kan ydmyge mig. Det tænder jeg på! Intellekt er magt. Hørt. Intellekt er magt. Indsigt. Og når det anvendes rigtigt - magi. Og hvis det misbruges - ren fuckup. Balance er alt... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.C. Fields 439 Skrevet 15. November GeekySexy skrev, for 13 minutter siden: Hørt. Intellekt er magt. Indsigt. Og når det anvendes rigtigt - magi. Og hvis det misbruges - ren fuckup. Balance er alt... Jeg betaler gerne for at blive lidt misbrugt af et større intellekt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GeekySexy 1 Skrevet 16. November Muhaaa - dét er så den "rigtige" slags misbrug - dén slags man går ind i med åbne øjne og fuldt bevidst... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg