ild i piben 240 Skrevet 15. November https://annoncelight.dk/showad/436148 Hey Svende, jeg har kigget på hende her i noget tid, er der nogen der har erfaringer med hende. Syntes ikke jeg kan finde noget på hende. Men fræk ser hun ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1412 Skrevet 15. November Tlf.nr. kan søges på 180.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ild i piben 240 Skrevet 16. November Julius skrev, for 12 timer siden: Tlf.nr. kan søges på 180.dk Tak for input. Nogen er har mødt hende Irl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sextossen 81 Skrevet 24. November Ja det har jeg, og det er nok noget af det værste til dato, hun er jo helt væk fra vinduet og har i den grad overhoved ikke forstand på hvad det er hun laver, hun yder på ingen måde gfe, men nok nærmere se nu bare at få den ind og så se at bliver færdig så jeg kan komme videre.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ild i piben 240 Skrevet 24. November sextossen skrev, for 4 timer siden: Ja det har jeg, og det er nok noget af det værste til dato, hun er jo helt væk fra vinduet og har i den grad overhoved ikke forstand på hvad det er hun laver, hun yder på ingen måde gfe, men nok nærmere se nu bare at få den ind og så se at bliver færdig så jeg kan komme videre.... Jeg takker for respons, og tror jeg holder den i bukserne for denne gang, var bare tiltrukket af billederne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1480 Skrevet 25. November Alene priserne fortæller at hun er helt væk fra vinduet. Hvis man liiige tænker sig lidt om, så vil man nok komme frem til at det ikke holder det hun skriver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ild i piben 240 Skrevet 29. November Jeg kan også se at priserne er steget betragteligt de sidste uger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Havkatten 23 Skrevet 2. December Hun må have drukket hash med de priser. Hvis GFEen samtidig er elendig, så kan hun lige så godt lukke biksen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg