Hop til indhold
SpankingSub

Kvinder som ikke annoncerer

Recommended Posts

Gennem de sidste par år har jeg haft flere rigtig gode oplevelser med kvinder som er her på EG men ikke annoncerer her, på AL eller andre steder.

Fælles er at de har reageret på noget som jeg har skrevet her og som har ligget indenfor deres lyster, det har været blide kvinder med et lille twist, men til min store overraskelse og glæde også submissive kvinder.

Fælles for dem alle er at de tydeligvis nyder det de tilbyder men også de ikke gør det af nød men kun tilbyde sig når lysten er der.

I næste uge skal jeg møde en masokist som er til spanking og pisk, jeg glæder mig og skal nok passe på hende, vil helt udvikle vores leg over mange gange.

Hvorfor skriver jeg det her?

Nok bare for at sige at der er mere og fantastisk ting under den overflade vi ser.

Tak til alle de skønne kvinder for det de gir<3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg  vil give dig fuldstændig ret i,  at det er en  bedre  måde at  matche sine  ønsker og  lyster. 

Og et  vigtigt element at der sexes af lyst og  ikke af  nød/behov for  indtjening. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har selv købesex med milfer som ikke annoncere nogen steder. Mere mund til mund metoden.

Har et par forskellige piger jeg mødes med fast til forskellige ting (anal, girlfriend, trekanter og spermlege) til rinelige penge og de som udgangspunkt ikke annoncere nogen steder, men som man kender fra forskellige andre setups.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har et stort ønske om at møde en dejlig moden dansk kvinde med store naturlige bryster i Århus/Rnders området. Har haft den drøm i lang tid og håber lidt på at der er en dejlig kvinde der måske følger med her inde men ikke annoncerer der vil opfylde dette. Så det er dejligt at høre at andre har haft held med at finde netop den drøm de har gået med.:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...