Hop til indhold
Guest stump

Prrofessionel kundebetjening - en Win Win situation :-D

Recommended Posts

Guest stump

Trådstarten her er inspireret af tråden "Olaf Ryesgade 6,..." Jeg synes at det var spændende af se Jer lyserøde svare i den tråd. Ikke ret mange ord, hvis nogen overhovedet, om professionel kundebetjening!!! Alle os der har arbejdet med direkte kundedekontakt, direkte kontakt med patienter, klienter, og hvad ved jeg, har forhåbentlig en professionel fasade. Man glider af på ubehageligheder, man vender ting til egen fordel, efter at man har fået den potientielle køber, patient, klient ned på jorden igen. Hvis den unge dame i Odense havde fattet bare en smule psykologi, kunne hun have vendt spørgsmålet/ behovet for en bestemt ydelse. Nej, vi har ikke xxxx, men til gengæld kan jeg tilbyde.... osv. Det nævnes heller ikke i svarene, at pigen som har lavet den mærkværdige svinestreg før, at hun ikke høreer til i branchen, med mindre hun lærer ikke at skubbe kunder og potentielle kunder væk. Skrevet af en mand, som har levet af kunde og klient kontakt i mange mange år. Ofte i totalt fremmede/ uvante kulturer. Et eller andet sted gælder sætningen "Kunden har altid ret" altså. Det har han /hun selvfølgelig ikke, men man kan vende situationen, så alle bliver glade.

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trådstarten her er inspireret af tråden "Olaf Ryesgade 6,..." Jeg synes at det var spændende af se Jer lyserøde svare i den tråd. Ikke ret mange ord, hvis nogen overhovedet, om professionel kundebetjening!!! Alle os der har arbejdet med direkte kundedekontakt, direkte kontakt med patienter, klienter, og hvad ved jeg, har forhåbentlig en professionel fasade. Man glider af på ubehageligheder, man vender ting til egen fordel, efter at man har fået den potientielle køber, patient, klient ned på jorden igen. Hvis den unge dame i Odense havde fattet bare en smule psykologi, kunne hun have vendt spørgsmålet/ behovet for en bestemt ydelse. Nej, vi har ikke xxxx, men til gengæld kan jeg tilbyde.... osv. Det nævnes heller ikke i svarene, at pigen som har lavet den mærkværdige svinestreg før, at hun ikke høreer til i branchen, med mindre hun lærer ikke at skubbe kunder og potentielle kunder væk. Skrevet af en mand, som har levet af kunde og klient kontakt i mange mange år. Ofte i totalt fremmede/ uvante kulturer. Et eller andet sted gælder sætningen "Kunden har altid ret" altså. Det har han /hun selvfølgelig ikke, men man kan vende situationen, så alle bliver glade.

 

Jeg har lige læst tråden igennem.... og jeg synes nu ikke du har helt ret ifht at pigerne ikke tager afstand.... eller giver deres besyv med

 

først Sunny der giver en forklaring på hvorfor sådan noget sker (den er lige i øjet) og hvordan hun arbejder for at bevare professionalismen ved at undgå at tage telefonen når hun kan mærke det er kammet over.....fordi hun ved med sig selv at hun så er et sted hvor hun ikke kan vende den rundt... det ville jeg selv have svært ved lige der.... 

 

Molly siger at man som telefonpige skal kunne acceptere det... modstanden mod oplevelsen er måske ikke overvældende skarp i formuleringen, men den er der....

 

igen.. tag højde for at når vi har skrevet INGEN SUPERFRANSK i annoncen, så burde spørgsmålet slet ikke komme fra TS... og når det kommer så bliver vores tålmodighed strakt til bristepunktet... men her er de første 2 lyserøde overvejende enige at det er uacceptabel adfærd uanset vores egen tålmodighed :) 

 

Sisse tager meget skarpt afstand - det er en absolut no go . hun ville smide en tele ud der gjorde det der

 

Line siger konkret - ingen undskyldning for opførslen.... det skal håndteres anderledes.. 

 

Liv siger at hendes teledame altid taler pænt - implicit at hun ikke ville finde sig i andet og at hun bakker TS op ved at sige prøv igen..... 

 

Katja siger : prøv igen.... implicit - der er større chance for at finde en der er positiv.... så ingen grund til at lade sig skræmme

 

MissMaise bakker faktisk også TS op selv om tråden nu har en lidt anden dregning

 

 

 

Du kan ikke forvente at vi som piger tager afstand fra en kollega og siger at hun ikke hører til.... vi kan tage afstand og sige at DEN opførsel ikke skal ske hos os... men da de fleste af os kan identificere os med den situation der er beskrevet hvor man flipper ud over et spørgsmål fordi det er dråben i det fyldte bæger - så skal du ikke regne med den direkte afstandstagen til pigens fortsatte virke i branchen... 

 

så langt tror jeg ikke du får os til at gå... trods alt

 

men det ændrer ikke på at 7 af de seriøse piger herinde med eller uden virke på Fyn faktisk har taget afstand og nogle fortalt hvordan de selv ville undgå at situationen opstod.... jeg deltager ikke fordi jeg ikke er på fyn så jeg havde ikke læst tråden... 

 

men nu hvor jeg har læst den tager jeg også afstand fra det TS har oplevet fordi det bare ikke er ok - heller ikke selv om jeg sagtens kan identificere mig med den følelse pigen har haft da spørgsmålet kom..... når situationen ostår skal vi være professionelle nok til at håndtere vores egen modvilje!!! det er en del af jobbeskrivelsen :) 

 

men alt i alt kan man vel ikke forlange det meget bedre ifht de lyserødes reaktioner i tråden?? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nogle Ludere er professionelle andre er ikke.

Denne branche tiltrækker piger, der ikke kan klare sig i andre steder heller. Det virker som om de er en hæmsko for branchen. Trækker et spor af dårlige oplevelser både med kundekontakt levering på lagnerne generel attitude m.m.

Faktisk lidt ærgerlig disse piger skaber en generel holdning til branchen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Jeg har lige læst tråden igennem.... og jeg synes nu ikke du har helt ret ifht at pigerne ikke tager afstand.... eller giver deres besyv med

 

først Sunny der giver en forklaring på hvorfor sådan noget sker (den er lige i øjet) og hvordan hun arbejder for at bevare professionalismen ved at undgå at tage telefonen når hun kan mærke det er kammet over.....fordi hun ved med sig selv at hun så er et sted hvor hun ikke kan vende den rundt... det ville jeg selv have svært ved lige der.... 

 

Molly siger at man som telefonpige skal kunne acceptere det... modstanden mod oplevelsen er måske ikke overvældende skarp i formuleringen, men den er der....

 

igen.. tag højde for at når vi har skrevet INGEN SUPERFRANSK i annoncen, så burde spørgsmålet slet ikke komme fra TS... og når det kommer så bliver vores tålmodighed strakt til bristepunktet... men her er de første 2 lyserøde overvejende enige at det er uacceptabel adfærd uanset vores egen tålmodighed :)

 

Sisse tager meget skarpt afstand - det er en absolut no go . hun ville smide en tele ud der gjorde det der

 

Line siger konkret - ingen undskyldning for opførslen.... det skal håndteres anderledes.. 

 

Liv siger at hendes teledame altid taler pænt - implicit at hun ikke ville finde sig i andet og at hun bakker TS op ved at sige prøv igen..... 

 

Katja siger : prøv igen.... implicit - der er større chance for at finde en der er positiv.... så ingen grund til at lade sig skræmme

 

MissMaise bakker faktisk også TS op selv om tråden nu har en lidt anden dregning

 

 

 

Du kan ikke forvente at vi som piger tager afstand fra en kollega og siger at hun ikke hører til.... vi kan tage afstand og sige at DEN opførsel ikke skal ske hos os... men da de fleste af os kan identificere os med den situation der er beskrevet hvor man flipper ud over et spørgsmål fordi det er dråben i det fyldte bæger - så skal du ikke regne med den direkte afstandstagen til pigens fortsatte virke i branchen... 

 

så langt tror jeg ikke du får os til at gå... trods alt

 

men det ændrer ikke på at 7 af de seriøse piger herinde med eller uden virke på Fyn faktisk har taget afstand og nogle fortalt hvordan de selv ville undgå at situationen opstod.... jeg deltager ikke fordi jeg ikke er på fyn så jeg havde ikke læst tråden... 

 

men nu hvor jeg har læst den tager jeg også afstand fra det TS har oplevet fordi det bare ikke er ok - heller ikke selv om jeg sagtens kan identificere mig med den følelse pigen har haft da spørgsmålet kom..... når situationen ostår skal vi være professionelle nok til at håndtere vores egen modvilje!!! det er en del af jobbeskrivelsen :)

 

men alt i alt kan man vel ikke forlange det meget bedre ifht de lyserødes reaktioner i tråden?? :)

 

 

 

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Du kan ikke forvente at vi som piger tager afstand fra en kollega og siger at hun ikke hører til.... vi kan tage afstand og sige at DEN opførsel ikke skal ske hos os... men da de fleste af os kan identificere os med den situation der er beskrevet hvor man flipper ud over et spørgsmål fordi det er dråben i det fyldte bæger - så skal du ikke regne med den direkte afstandstagen til pigens fortsatte virke i branchen...

så langt tror jeg ikke du får os til at gå... trods alt

men det ændrer ikke på at 7 af de seriøse piger herinde med eller uden virke på Fyn faktisk har taget afstand og nogle fortalt hvordan de selv ville undgå at situationen opstod.... jeg deltager ikke fordi jeg ikke er på fyn så jeg havde ikke læst tråden...

men nu hvor jeg har læst den tager jeg også afstand fra det TS har oplevet fordi det bare ikke er ok - heller ikke selv om jeg sagtens kan identificere mig med den følelse pigen har haft da spørgsmålet kom..... når situationen ostår skal vi være professionelle nok til at håndtere vores egen modvilje!!! det er en del af jobbeskrivelsen :)

men alt i alt kan man vel ikke forlange det meget bedre ifht de lyserødes reaktioner i tråden?? :)

Jeg anerkender er der er psykokopater, som ringer ind til prostituerede, og ødelægger meget for Jeres dagsform. Men... Flere gange har nævnt at "det står jo i annoncen på hjemmesidn", osv. Goddag kvinde økseskaft. Jeg er selv ekstremt god til at overse tryky ord i bestemte hjørner af en hjemmeside, en visaansøgning, eller hvad det nu er.

Vi er flegmatiske. Tag siden her, prøv at se sådan hen ad de næste uger, hvor mange der ikke ser hvad der står, eller som efterlyser noget, som allerede er sat på. det er mange.

Jeg lærte i mit fag, at jeg skulle kommunikere, så min 86 årige bedstemor kunne fatter det. Det lykkes ikke al tid, men det er alligevel et af de bedste råd jeg har fået.

Til sidst, et sted i tråden stod der, at en ung debutant, hvor længe kan hun i øvrigt være det (er vi tæt på falsk reklame?) ikke udfører bestemte tjenester, og det burde vi alle lunne regne ud, og respektere.

Det er dog noget af det værste gas jeg har læst. Der er mindst 50 meget unge (lovlig alder) prostituerede, som efter eet fremragende blowjob, har slugt hele ladningen.

Der kan ikke generaliseres på den måde. I slaår jo selv på at I er forskellige. Og det er de unge også.

Og hvem af jer som har besøgt hystaden, melder hende så lige for falsk markedsføring.

God søndag til alle. Synk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Jeg anerkender er der er psykokopater, som ringer ind til prostituerede, og ødelægger meget for Jeres dagsform. Men... Flere gange har nævnt at "det står jo i annoncen på hjemmesidn", osv. Goddag kvinde økseskaft. Jeg er selv ekstremt god til at overse tryky ord i bestemte hjørner af en hjemmeside, en visaansøgning, eller hvad det nu er.

Vi er flegmatiske. Tag siden her, prøv at se sådan hen ad de næste uger, hvor mange der ikke ser hvad der står, eller som efterlyser noget, som allerede er sat på. det er mange.

Jeg lærte i mit fag, at jeg skulle kommunikere, så min 86 årige bedstemor kunne fatter det. Det lykkes ikke al tid, men det er alligevel et af de bedste råd jeg har fået.

Til sidst, et sted i tråden stod der, at en ung debutant, hvor længe kan hun i øvrigt være det (er vi tæt på falsk reklame?) ikke udfører bestemte tjenester, og det burde vi alle lunne regne ud, og respektere.

Det er dog noget af det værste gas jeg har læst. Der er mindst 50 meget unge (lovlig alder) prostituerede, som efter eet fremragende blowjob, har slugt hele ladningen.

Der kan ikke generaliseres på den måde. I slaår jo selv på at I er forskellige. Og det er de unge også.

Og hvem af jer som har besøgt hystaden, melder hende så lige for falsk markedsføring.

God søndag til alle. Synk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...