EsbjergFyren 141 Skrevet 14. November Havde lyst til lidt Thai, og trods svingende anmeldelser faldt valget på Mira i Vejen, da jeg syntes billederne så lovende ud. Lidt sms, hvor ydelser og pris blev aftalt. Hun lovede, at det var hende på billederne. Afsted til Vejen med mig. Ankom som aftalt og blev lukket ind af en lille, spinkel thai pige med silikone bryster. Det er pigen på billederne, men billederne er helt tydeligt photoshoppet. Herfra gik det så helt skidt. Af de ydelser hun lover i annoncen: - Shower together - gjorde hun ikke, for hun forsvandt men jeg var i bad. - Blowjob without - Hun tilbød slet ikke blowjob, trods jeg protesterede. Som i slet intet blow. Hun havde ondt i tænderne - fint, men så sig det i vores sms hvor jeg havde fået bekræftet blow without. - Cum on face - nope! - Cum in mouth - Det er umuligt når hun ikke vil give blow. - Massage - Forsøgte hun slet ikke, hun gik direkte til b2b og derefter sex. De ydelser jeg fik var: 2 minutter b2b, derefter kondom på (med mine protester over manglende bj), en kæmpe klat glidecreme og så direkte til sex. Var der i 14 minutter, selvom jeg betalte for en halv time. Da jeg var færdig forsvandt hun i bad. Da hun kom tilbage var der ikke skyggen af antydning til at hun ville bruge resten af tiden på massage. Udseende: 7/10 Stedet: 7/10 (ok værelse, ok badeværelse men lidt koldt) ydelser 3/10 Jeg kommer ikke igen Link til Mira: https://annoncelight.dk/showad/441354 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2879 Skrevet 15. November Profil: cuteangel Profil oprettet: 22/10 2025 https://annoncelight.dk/profile/cuteangel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Unrusted 28 Skrevet 15. November @EsbjergFyren Jeg har ofte selv appetit på en dejlig Thai Annoncen har også fristet mig, så tusind tak for anmeldelsen! Det sker selvfølgelig, at et besøg ikke lever op til forventning, men at der ikke overholdes det aftalte ... møg irriterende. Men nu har du hjulpet mig, så hun ikke får mine penge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterguf 48 Skrevet 15. November Har selv besøgt Mira og er helt enig i, hvad opslaget siger. Da jeg var der for 2 uger siden, blev der heller ikke lavet blowjob, fordi hun havde ondt i tænderne. Jeg havde også bedt hende om at barbere sig dernede, da jeg godt kan lide, at det er glat, og det sagde hun ja til, men det var slet ikke blevet gjort. Hun er også meget genert, så det er virkelig svært at lave noget med hende, da hun enten kigger væk, fniser for sig selv eller lukker benene, så man ikke rigtig kan komme til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nice1000 1 Skrevet 15. November Jeg har kun oplevet fuld indlevelse fra hendes side, besøgt hende 4 gange nu, hun giver desværre kun blowjob med gummi på, men hun er vild med at få slikket fisse som jeg elsker at yde. Hun piver så frækt når hun kommer. Ikke mit sidste besøg iværtefald. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anonim18 6 Skrevet 15. November Det er vores skyld, fordi vi ledte efter dem, og når vi kommer til stedet, forlader vi ikke, og vi skriver ikke om den dårlige oplevelse, så andre undgår sådanne steder og piger 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1920 Skrevet 16. November Nice1000 skrev, for 13 timer siden: Jeg har kun oplevet fuld indlevelse fra hendes side, besøgt hende 4 gange nu, hun giver desværre kun blowjob med gummi på, men hun er vild med at få slikket fisse som jeg elsker at yde. Hun piver så frækt når hun kommer. Ikke mit sidste besøg iværtefald. Så sig til hende at blowjob uden skal fjernes fra hendes annonce. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg