Hop til indhold
Petitlover

Lækker petit i det østjyske

Recommended Posts

Godaften folkens

Jeg er på udkig efter en lille lækker nips i Østjylland på søndag/ mandag hvor jeg har lidt tid til hygge. Er der noget godt derude for tiden der kan anbefales?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror sku det ægte noget. Jeg kan ikke se noget suspekt ved de første par billeder. Hudplejeprodukterne kan du købe i den ganske normale dagligvarehandel endda. 

det må være et venindepar der rejser sammen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Filihankat skrev, for 31 minutter siden:

Bedre end Elsa? :P

Hvis du mener den Elsa der var i århus for nogle måneder siden. Så var det cirka. det samme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
HejsaMedDig skrev, for 29 minutter siden:

Hvis du mener den Elsa der var i århus for nogle måneder siden. Så var det cirka. det samme.

Hvordan så hun ud?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Filihankat skrev, den 15.11.2025 at 00:56:

Har selv kigget på hende her. Godt nok en længere køretur men stadig  https://annoncelight.dk/showad/442293

Dog ikke prøvet endnu 

Jeg fik prøvet. Hende på billedet. Jeg synes sku det ærgerligt hun ikke kan snakke engelsk. Fin krop, men det også det. 

Smalltalk eller smil var i hvert fald ikke med i prisen :cry:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Filihankat skrev, for 3 timer siden:

Jeg fik prøvet. Hende på billedet. Jeg synes sku det ærgerligt hun ikke kan snakke engelsk. Fin krop, men det også det. 

Smalltalk eller smil var i hvert fald ikke med i prisen :cry:

Hvilke ydelser valgte du, og hvordan leverede hun :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Happyfeet skrev, for 20 timer siden:

Hvilke ydelser valgte du, og hvordan leverede hun :-)

Valgte 30 min. Hun virkede ret ligeglad over situationen og gav godt nok meget tand ved BJ. Ingen lyd da jeg tog hende bagfra, så det var godt nok kedeligt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Filihankat skrev, for 10 timer siden:

Valgte 30 min. Hun virkede ret ligeglad over situationen og gav godt nok meget tand ved BJ. Ingen lyd da jeg tog hende bagfra, så det var godt nok kedeligt 

Ærgerligt du fik sådan en oplevelse. Jeg havde selv bedre held med hende. Måske kemi spiller en del ind.

Redigeret af HejsaMedDig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...