Hop til indhold

Lækker petit i det østjyske

Featured Replies

Skrevet

Godaften folkens

Jeg er på udkig efter en lille lækker nips i Østjylland på søndag/ mandag hvor jeg har lidt tid til hygge. Er der noget godt derude for tiden der kan anbefales?

Skrevet
  • Author
Filihankat skrev, for 5 timer siden:

Har selv kigget på hende her. Godt nok en længere køretur men stadig  https://annoncelight.dk/showad/442293

Dog ikke prøvet endnu 

Mange tak, det er fuldstændig sindssygt det der!! Det er noget pis at jeg ikke kan køre til Vejle og besøge de 2!!! 

Skrevet

Jeg tror sku det ægte noget. Jeg kan ikke se noget suspekt ved de første par billeder. Hudplejeprodukterne kan du købe i den ganske normale dagligvarehandel endda. 

det må være et venindepar der rejser sammen

Skrevet

Det er pigen man møder. Fin oplevelse. Har ikke rigtigt noget negativt at sige.

Redigeret af HejsaMedDig

Skrevet
HejsaMedDig skrev, 1 time siden:

Det er pigen man møder. Fin oplevelse. Har ikke rigtigt noget negativt at sige.

Bedre end Elsa? :P

Skrevet
Filihankat skrev, for 31 minutter siden:

Bedre end Elsa? :P

Hvis du mener den Elsa der var i århus for nogle måneder siden. Så var det cirka. det samme.

Skrevet
HejsaMedDig skrev, for 29 minutter siden:

Hvis du mener den Elsa der var i århus for nogle måneder siden. Så var det cirka. det samme.

Hvordan så hun ud?

Skrevet
Filihankat skrev, den 15.11.2025 at 00:56:

Har selv kigget på hende her. Godt nok en længere køretur men stadig  https://annoncelight.dk/showad/442293

Dog ikke prøvet endnu 

Jeg fik prøvet. Hende på billedet. Jeg synes sku det ærgerligt hun ikke kan snakke engelsk. Fin krop, men det også det. 

Smalltalk eller smil var i hvert fald ikke med i prisen :cry:

Skrevet
Filihankat skrev, for 3 timer siden:

Jeg fik prøvet. Hende på billedet. Jeg synes sku det ærgerligt hun ikke kan snakke engelsk. Fin krop, men det også det. 

Smalltalk eller smil var i hvert fald ikke med i prisen :cry:

Hvilke ydelser valgte du, og hvordan leverede hun :-)

Skrevet
Happyfeet skrev, for 20 timer siden:

Hvilke ydelser valgte du, og hvordan leverede hun :-)

Valgte 30 min. Hun virkede ret ligeglad over situationen og gav godt nok meget tand ved BJ. Ingen lyd da jeg tog hende bagfra, så det var godt nok kedeligt 

Skrevet
Filihankat skrev, for 10 timer siden:

Valgte 30 min. Hun virkede ret ligeglad over situationen og gav godt nok meget tand ved BJ. Ingen lyd da jeg tog hende bagfra, så det var godt nok kedeligt 

Ærgerligt du fik sådan en oplevelse. Jeg havde selv bedre held med hende. Måske kemi spiller en del ind.

Redigeret af HejsaMedDig

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.