Guest BRUGER12 Skrevet 14. November (edited) Jeg bestilte 30 minutter hos Seduction Girls med Cira Dolcena, og jeg må stærkt fraråde det til andre. https://seductiongirls.dk/pigerne/cira/ Det første, hun gjorde, da hun kom ind, var at give et sløvt håndtryk, hvorefter jeg betalte hende. Hun kom tilbage og fortalte, at hun ikke tilbød kys. Jeg spurgte, hvorfor det så stod på hendes profil, og hun svarede, at den ikke var blevet opdateret. Jeg sagde så, at jeg ikke var interesseret alligevel, fik mine penge tilbage og gik hurtigt. Det var utroligt respektløst af Cira Dolcena, at jeg tog fri fra arbejde og kørte en time i bil dertil. Billederne må være photoshoppet, da hun slet ikke lignede dem, og hendes alder er sandsynligvis meget højere i virkeligheden. Hun var ikke meget grim, men pæn var hun altså heller ikke. Hendes selvbeskrivelse er i hvert fald ekstremt optimistisk. Useriøst, at hun ikke tilbyder det, som står på hendes profil, og hele beskrivelsen er en stor løgn samt photoshoppede billeder. Men det, som næsten var lige så slemt, var hendes unsexede væremåde og personlighed. Jeg ville så gerne lige understrege, at det ikke har noget med Seduction Girls at gøre. Det er et rigtigt godt og trygt sted, og de har rigtigt mange søde piger. Men hold jer langt væk fra Cira Dolcena. Redigeret 3. December af BRUGER12 Overskrift rettet. Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1680 Skrevet 14. November Bedrageri, det var da voldsomt. De fleste GP’ere har naturlige forbehold ift den mand de møder, hvilket Cira også nævner under OBS. Jeg ved ikke om du er havnet under den kategori. 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1920 Skrevet 14. November Ah, bedrageri er godt nok at trække den. En anden gang, så dobbeltjek ved bestilling om det ønskede tilbydes. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9535 Skrevet 14. November Spændende, at dette er din første anmeldelse, til trods for at du skriver at du ellers har gode oplevelser fra Seduction. Her er der vist meget der tyder på, at hun ikke har fundet din mundhygiejne i orden. Ja, det sker jo at nogle gæster ikke tilbydes tungekys, og du var så åbentbart sådan en, 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2595 Skrevet 15. November @BRUGER12 overskrift rettet. Brug en retvisende overskrift, der er sigende for indhold. Del dette indlæg Link til indlæg