Hop til indhold

Recommended Posts

 
jeg har så prøvet hende to gange nu. hun er hende på billeder.. pisse god krop."hvis man kan li en Fitness pige." ;) 
man kan sku godt se hun træner  six-pack maven. osv.  
hun er nem og sank med. der hun kommer fra finland. hun overholder sig aftaler.. priser er dem som hun skrive.
 
jeg gider ikke ind på hvad vi lavet. osv.. der jeg synes selv du skal oplever det.. kan dog sige hendes blowjob. de er mage god og hun er vild kat i sengen. "eller hvor man nu har sex" ;) 
hun gider sig tid. ikke så noget med hun går efter 45 minutter. en af gangen var det mig som sagde. tror tiden er ved og været gået. hvor hun sagde.. "og!?" og blive der 15minuter mere eller så noget.
 
nyde hende når hun er der. for hun tage tit hjem til sig hjemme land. hun er en af de piger som gøre det her. fordi hun kan li det... 
 
fra 1 til 10
krop 10
sex 10
blowjob 8 "man må ikke kom i munden på hende" 
vejermåde 9
244288.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er dette her alfonsen som skriver en anmeldelse af "sin" egen pige ?

 

Hehe sjovt nok også min tanke :)  d. 24 efterlyser han lige netop en fitness/bodybuilder pige da han godt kunne tænke sig at prøve en sådan og 2 dage senere er denne drøm så gået i opfyldelse hele to gange... jo jo..

Del dette indlæg


Link til indlæg

OMFG. er sku ikke nogle alfonsen gider i og tag jer samme man!!! kunne være man har været samme med hende ingen man skrive. fordi man ville prøve en ny  Fitness pige men efterlyset en ny jo... ;) 

jeg har ALT imod alfonsen/bagmand. tror jeg nok osse jeg tit har gidet udtryk for. så stop jeres pis med og angiv en for noget man IKKE er. 

 

har i overvejen og tænk lidt mere over hvad for nogle udtalers i kommer med nogle gang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alman

Hehe sjovt nok også min tanke :)  d. 24 efterlyser han lige netop en fitness/bodybuilder pige da han godt kunne tænke sig at prøve en sådan og 2 dage senere er denne drøm så gået i opfyldelse hele to gange... jo jo..

 

:) Ahhh... den fik jeg ikke fat i da jeg læste det .. men du har jo ret.  Det bestyrker mistanken om uren trav.

Der er bare "noget" i første indlæg der "skriger" fusk - måske det dårlige balkan-dansk  (hjulpet af google translate ?).  Min mistanke blev dog vakt af den grove/ubehagelig og dårlig måde at han formulerer sig på.

 

Væbner Moriarty skal også lige have en anmærkning for at ytre sig positivit om klammovitch.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

..dejlig pige, ser rigtig lækker ud kunne være temmelig hot at sexe lidt med hende :-P

big thx for at du vil bruge tid, og dele dine oplevelser med os :wink: ....hvor i Jylland kører hun ud til, kan se det er store dele ????

 

@ mallen og alman, der er en mulighed for at i kan bruge knappen "anmeld" i højre nederste hjørne af boksen, og melde

jeres tankegange, så er der nogle personer der er mere kvalificerede end jer til at vurdere indlæggene.... :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Organizer

Kan kun gentage, hvad Grækeren har skrevet og jeg ofte før har pointeret.

 

Ved mistanke om plantede anmeldelser og/eller uberettigede tilsvininger skal I anmelde indlægget og ikke give jer til at diskutere jeres mistanker under en anmeldelser.

 

Teamet har et par værktøjer til at komme sandheden lidt nærmere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

..dejlig pige, ser rigtig lækker ud kunne være temmelig hot at sexe lidt med hende :-P

big thx for at du vil bruge tid, og dele dine oplevelser med os :wink: ....hvor i Jylland kører hun ud til, kan se det er store dele ????

 

@ mallen og alman, der er en mulighed for at i kan bruge knappen "anmeld" i højre nederste hjørne af boksen, og melde

jeres tankegange, så er der nogle personer der er mere kvalificerede end jer til at vurdere indlæggene.... :roll:

 hun køre ud fra Herning de to gang hun har tage tur til silkeborg har hun ikke tage køre penge for.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg så boet i DK i hele mit liv. men kan så ikke lige gør ved jeg sov i danks time der jeg gik i skole.. ;) 

:) Ahhh... den fik jeg ikke fat i da jeg læste det .. men du har jo ret.  Det bestyrker mistanken om uren trav.

Der er bare "noget" i første indlæg der "skriger" fusk - måske det dårlige balkan-dansk  (hjulpet af google translate ?).  Min mistanke blev dog vakt af den grove/ubehagelig og dårlig måde at han formulerer sig på.

 

Væbner Moriarty skal også lige have en anmærkning for at ytre sig positivit om klammovitch.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alman

Kan kun gentage, hvad Grækeren har skrevet og jeg ofte før har pointeret.

 

Ved mistanke om plantede anmeldelser og/eller uberettigede tilsvininger skal I anmelde indlægget og ikke give jer til at diskutere jeres mistanker under en anmeldelser.

 

Teamet har et par værktøjer til at komme sandheden lidt nærmere.

 

Det er jo derfor vi diskuterer "plantningen" for at undgå unødige anmeldelser.

 

Hvilke andre værktøjer end email adresse og ip adresse ?

Eller siger du at Google analytics og crazyegg, som i jo bruger som analyse værktøjer,  giver jer mulighed for at spore brugeren?

Er det det du egentlig skriver ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

du misforstår Alman - ved indlæggene står der "anmeld" nederst i højre hjørne , skråt til venstre under "like dette" ... det er DER du skal anmelde 

 

Hvis man korrekser andre for deres skrevne dansk og formuleringer - er det nok en god ide selv at have styr på det man skriver og det man læser...

Redigeret af Heine

Del dette indlæg


Link til indlæg
smed80 skrev, den 26.4.2014 at 23:20:
 
jeg har så prøvet hende to gange nu. hun er hende på billeder.. pisse god krop."hvis man kan li en Fitness pige." ;) 
man kan sku godt se hun træner  six-pack maven. osv.  
hun er nem og sank med. der hun kommer fra finland. hun overholder sig aftaler.. priser er dem som hun skrive.
 
jeg gider ikke ind på hvad vi lavet. osv.. der jeg synes selv du skal oplever det.. kan dog sige hendes blowjob. de er mage god og hun er vild kat i sengen. "eller hvor man nu har sex" ;) 
hun gider sig tid. ikke så noget med hun går efter 45 minutter. en af gangen var det mig som sagde. tror tiden er ved og været gået. hvor hun sagde.. "og!?" og blive der 15minuter mere eller så noget.
 
nyde hende når hun er der. for hun tage tit hjem til sig hjemme land. hun er en af de piger som gøre det her. fordi hun kan li det... 
 
fra 1 til 10
krop 10
sex 10
blowjob 8 "man må ikke kom i munden på hende" 
vejermåde 9
244288.jpg

Nu er dit indlæg jo efterhånden noget forældet og det er damen også. Havde besøg for nylig og din beskrivelse svarer ikke til det dagsaktuelle indtryk. Hun burde få kigget på sit tandsæt og så måtte jeg ikke det ene og heller ikke det andet. jeg vil ikke komme nærmere ind på detaljer; men der bliver absolut ingen gentagelse. Alderen på 36 tror jeg heller ikke passer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...