Nybegynder6 54 Skrevet 14. November (edited) Har besøgt Pinky i Aalborg og det var rigtig godt. For det første er det Pinky på billederne og er ret sikker på at de er taget i lejligheden i Aalborg. Hun er en rigtig sød og pæn pige samt rigtig petit uden at være tynd. Hun startede med at give et godt blowjob, både med variation og god pirring, hvor hun også slikker både skaft og kugler. Så gik det over i sex i rigtig mange forskellige stillinger og fordi hun er så lille og petit samt fleksibel, så fik vi nogle virkelig dejlige stillinger afprøvet, hvilket hun var med på. Hun kysser også dejligt og faktisk også en lille smule med tunge. Hun er rigtig nærværende og serviceminded. Tror vi havde uafbrudt og intens sex i cirka 40-45 min og massagen sprang jeg over, så den ved jeg ikke hvordan den er. Så et bad og en vand samt lidt hyggesnak, så var den time brugt. Hendes engelsk er faktisk okay, så der var ikke nogle akavede øjeblikke, hvor vil ikke rigtigt forstod hinanden. Alt i alt et rigtig lækkert og godt besøg, og jeg besøger hende gerne igen. Priserne er også meget fornuftige for fuld service, og der er det meste inkluderet i prisen. Kommunikation gik også fint over WhatsApp, selvom jeg ikke tror det er pigen selv man skriver med. Link til Pinky: https://annoncelight.dk/showad/402089 Redigeret 14. November af Nybegynder6 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FastEddie 0 Skrevet 20. November Tak for fin anmeldelse. Tidligere stod at hun tilbyder sex "uden" Gjorde du brug af det tilbud ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nybegynder6 54 Skrevet 21. November @FastEddie selv tak, og jeg er glad for at du kan bruge min anmeldelse. Ja hun tilbyder sex uden, og ja jeg gjorde brug af det tilbud. Hun var super dejlig at kneppe uden gummi, men hun ville dog ikke have at jeg kom oppe i hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sugardaddy123 0 Skrevet 21. November Hvordan er hendes engelsk og kysser hun? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bjørnen777 0 Skrevet 23. November lyder spændende.... hvordan er stedet ??? er det diskret ?? og kan man få 2 piger på stedet på samme tid ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nybegynder6 54 Skrevet lørdag klokken 15:05 Sugardaddy123 skrev, den 21.11.2025 at 23:49: Hvordan er hendes engelsk og kysser hun? Hendes engelske er ganske okay. Jeg kunne ihvertfald nemt kommunikere med hende. Og ja hun kysser også godt med lidt tunge, ihvertfald med mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nybegynder6 54 Skrevet lørdag klokken 15:12 bjørnen777 skrev, den 23.11.2025 at 19:45: lyder spændende.... hvordan er stedet ??? er det diskret ?? og kan man få 2 piger på stedet på samme tid ?? Stedet er en pæn og ren lejlighed på 2. Sal i Aalborg centrum, okay diskret synes jeg, men man skal jo lige vente på at man bliver lukket ind i opgangen gennem dørtelefonen. Om man kan få 2 piger på samme tid ved jeg ikke, men jeg tror godt at man kan, da der er to piger på billederne i annoncen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg