Hop til indhold

Nippleplay Midtsjælland og Vestsjælland

Featured Replies

Skrevet
TheGe tleman skrev, 1 time siden:

Nogen der kan lede mig til en Thaipige der er til gensidig Nippleplay?

Undskyld en novice, men hvad menes med nippleplay?

Jeg forstår nipple og play, men sammensat, hvad går det ud på?

Jeg kunne jo godt gætte på at det er noget med at lege med, slikke på eller bide i tøsens nipler, men er er der en eller anden mere dybtgående forklaring som jeg ikke har gennemskuet?

Redigeret af Nightwish

Skrevet

Hej
Jeg er også vild med at få stimuleret mine nipples mens vi har sex - men det er noget jeg altid kan aftale med de fleste jeg møder.
Ved ikke om der er enkelte piger, hvor det ikke er muligt at lege med hendes nipples?
men for mig er det vigtigst at hun leger med mine - og det er altid muligt....

Skrevet
  • Author
Nightwish skrev, for 2 timer siden:

Undskyld en novice, men hvad menes med nippleplay?

Jeg forstår nipple og play, men sammensat, hvad går det ud på?

Jeg kunne jo godt gætte på at det er noget med at lege med, slikke på eller bide i tøsens nipler, men er er der en eller anden mere dybtgående forklaring som jeg ikke har gennemskuet?

Kan ikke se jeg har brugt ordet “tøsen”?

Anyway så er nippleplay leg med hinandens brystvorter som nulre, pulling, slikken og sutten, klemmer, let spanking og brug vaccumpumper.

Kun fantasien sætter grænser.

Skrevet
  • Author
johndavidjohn2017 skrev, for 40 minutter siden:

Hej
Jeg er også vild med at få stimuleret mine nipples mens vi har sex - men det er noget jeg altid kan aftale med de fleste jeg møder.
Ved ikke om der er enkelte piger, hvor det ikke er muligt at lege med hendes nipples?
men for mig er det vigtigst at hun leger med mine - og det er altid muligt....

Rigtigt nok, de fleste er med på fingre stimulering, men ikke mange er med på sutten, slikken, pulling, let spanking og vaccumpumper.

Skrevet
TheGe tleman skrev, for 21 timer siden:

men ikke mange er med på sutten, slikken

Lige præcis det, er jeg aldrig blevet nægtet adgang til, men jeg gør det nu også ganske stille og roligt uden at det er vildt, hvordan man så end definerer "vildt"

Skrevet
  • Author

Enig, men tænker den anden vej. Pigen skal sutte og slikke dine brystvorter, det får jeg ofte nej til, men til gengæld sutter de gerne pik uden?

Skrevet
TheGe tleman skrev, den 15.11.2025 at 10:45:

Enig, men tænker den anden vej

Beklager, så har jeg misforstået dig:oops:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.