Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/386567 Nem og hurtig kommunikation på sms på engelsk. Standardpriser, men der blev hurtigt slået af. Stedet er meget diskret ude på en landevej, hvor man kan parkere bagved. Jeg blev modtaget af pigen på billederne, en bette lidt buttet sød pige. Faktisk en rigtig god massage, selvom den var lidt blød, ikke så meget pirring. Så blev det tid til turnaround og også en god gang benmassage, inden hun kastede sig over pikken og gav blow uden gummi. Et rigtig godt vådt blow, men ikke nosseslik eller andet. Vi endte i en 69er og hun er lettere behåret dernede. Hun blev drivende våd og ville ha’ pik. Gummi på swinet og hun red den godt efter lidt besvær med at få den ind. Det var stramt, vådt og godt, men hun skiftede stilling ret hurtigt og ville kneppes bagfra. Frækt med hendes store røv (med thaibriller på) strittende i vejret, men hun havde svært ved at tage pikken i bund bagfra. Anal var nogo. Det ville koste ekstra, selvom jeg havde købt full pack. Da den var fyret af, var ballet slut, selvom der kun var gået 3 kvarter, hvor mange tilbyder massage resten af tiden. Jeg fik afslag i prisen som nævnt, men det gjorde jeg så ikke alligevel, da prisen var de normale kartelpriser for 45 minutter… Kommer ikke igen. Ikke fordi det var dårligt, men dog ikke godt nok til en gentagelse. Så hellere prøve noget nyt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...