Guest85 35 Skrevet 13. November (edited) Sofi in Kolding Kolding! Dansk kvinde klar til at møde en mand, der vil mærke mig og min både fisse, mund eller røv, hihi a very hot girl, very flirtatious, sensual, ardent and very discreet in Kolding 6000 - Annoncelight Og det er kun dem jeg har fundet. Meget udspekuleret. Adresserne er high-end kontor/firma lejligheder, Kedelsmedgangen 2, Kolding (annonce 2) er nok den dyreste af dem. Hvis man ringer eller sms'er til dem, begynder de på at opkræve 4000kr hvis man ikke laver en aftale med en pige, også selv om man ikke får kontakt, og 6500kr per time man bestilte, ved udeblivelse. Der medfølger i den sms de sender, et link til en FAKE annoncelight annonce, TRYK IKKE PÅ DEN, den er temmelig sikkert farlig (har ikke trykket selv for at undersøge det nærmere, men bare en søgning på annoncelight på showad nummeret, som ikke findes, siger alt). De gør, lige som de/den seneste svindel jeg skrev om, en hel del ud af at undersøge hvem nummeret tilhører, og alle informationer de kan finde bliver brugt til at afpresse jer. Og, de prøver i øvrigt at snyde jeres oplysninger ud af jer, ved at bede jer bekræfte postnummer og adresse til dem (sende det til dem) så de kan sende en regning (dummebøde). Giv dem ikke jeres adresser, det er svindel. Ud over det fylder de deres tag-lines med så mange emojis at man ikke kan poste dem her uden at ændre i dem... Jeg bookede over hovedet ikke noget den 13/11 hos Sofie, jeg prøvede at lave en aftale med Kora, dansk kvinde. Hun er så ikke dansk, og resten er nok heller ikke ægte. Dem her er mere direkte. De ringer fadme i tide og utide, og sms'er til en til ens pik falder af. TLF 50 17 49 13 (50174913 | Rapporter: 2) Sådan ser det ud (personlige oplysninger om mig fjernet)... Redigeret 13. November af Guest85 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ingenved 91 Skrevet 13. November (edited) Gad vide om det nogensinde virker for dem. de vellykkede afpresninger er jo dem vi ikke hører om Redigeret 13. November af Ingenved Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 745 Skrevet 13. November Det er overraskende hvis Sofi er indblandet i denne form for svindel. Hun har ellers tidligere haft gode anmeldelser. Hendes profil er af lidt ældre dato men måske er den blevet hacket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest85 35 Skrevet 13. November (edited) Muligvis ikke blevet hacket, bare misbrugt. Det er sket før. Der er et par eksempler på det her på det sidste. Hvis du ser showad på billedet, er det ikke Sofi, 414962, men 428645 som ikke eksisterer, men det skulle jo være hende ifølge afpresseren... Nogen der har prøvet dette? - Generel debat - Eroguide.dk Synd for pigen hvis hun er reel. Men lige som Josefine, der også er reel, bliver deres annoncer brugt som "front" så man tror man har fat i noget der ikke er svindel. Redigeret 13. November af Guest85 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 745 Skrevet 13. November (edited) Jeg tror det er en fejl at trådstarter linker til Sofis profil. Han skriver selv at han har kontaktet Kora og ikke Sofie den 13/11 (der står 13/9 i sms'en). Profilnavnet i Koras annonce er Sofiekaro. Denne profil er lige oprettet i går. Redigeret 13. November af Den Lange Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest85 35 Skrevet 13. November (edited) Dejlig dansk Pige. Spoofing. Jeg har sat linket til Sofi ind, da det er det der blev brugt i spoofing linket i trussels sms'en. Bortset fra at det gør den så ikke længere, da spoofing linket er dødt nu. Og den findes ikke på Annoncelight. Den annonce hun har oppe nu, er den samme, men ikke samme showad.... Ved ikke helt hvordan de gør, men hun er ikke den første der bliver misbrugt på den måde. Men vis en moderator ser dette, feel free og fjern hendes link fra min OP, da jeg ikke selv kan redigerer i den. P.S. Sofi har først lagt sit link op for i dag her klokken 21.03. Måske de to ting hænger sammen? Jeg er ikke tech-savy nok til at regne den ud. Redigeret 13. November af Guest85 P.S. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg