Hop til indhold

Karo Kolding

Featured Replies

Skrevet

900 kr. for en halv time med en dansk pige på 24 med frit valg på alle hylder - og det koster ikke ekstra uden kondom.
Jeg ville ikke tage chancen ;)

Redigeret af Julius
Tilføjelse

Skrevet

Det lyder alt for godt til at være sandt 

Skrevet

Der er flere røde flag og det er bestemt IKKE  dannebrogsflag der veje ved den annonce. 

• "min både fisse"

Der:er flere sprog blomster og forkerte ordstillinger som en dansker ikke vil skrive. 

• "For min sikkerhed! Skal der afregnes til en medarbejder først*."

Du skal selvfølgelig give pengen til en ven, før du ser pigen. Om venen kan kan det siges at han er rigtig god til at løbe med dine penge,  der er selvfølgelig ikke nogen pige - Det er svindleren som der har oprettet annoncen.

• "At aflyse i sidste øjeblik uden varsel er uprofessionelt og respektløst. Derfor opkræves der et gebyr, hvis afbestilling, fristen overskrides, senest 24 timer før aftalt tid! Betal en medarbejder ved receptionen"

Her er det selvfølgelig igen den gode ven som du skal give pengene..............

Der er et svindel nummer som der er omtalt flere gange her på EG,  hvor de truer med alverdens ulykker og dumme bøder. Betal IKKE  og meld dem til politiet.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.