Hop til indhold

Recommended Posts

900 kr. for en halv time med en dansk pige på 24 med frit valg på alle hylder - og det koster ikke ekstra uden kondom.
Jeg ville ikke tage chancen ;)

Redigeret af Julius
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er flere røde flag og det er bestemt IKKE  dannebrogsflag der veje ved den annonce. 

• "min både fisse"

Der:er flere sprog blomster og forkerte ordstillinger som en dansker ikke vil skrive. 

• "For min sikkerhed! Skal der afregnes til en medarbejder først*."

Du skal selvfølgelig give pengen til en ven, før du ser pigen. Om venen kan kan det siges at han er rigtig god til at løbe med dine penge,  der er selvfølgelig ikke nogen pige - Det er svindleren som der har oprettet annoncen.

• "At aflyse i sidste øjeblik uden varsel er uprofessionelt og respektløst. Derfor opkræves der et gebyr, hvis afbestilling, fristen overskrides, senest 24 timer før aftalt tid! Betal en medarbejder ved receptionen"

Her er det selvfølgelig igen den gode ven som du skal give pengene..............

Der er et svindel nummer som der er omtalt flere gange her på EG,  hvor de truer med alverdens ulykker og dumme bøder. Betal IKKE  og meld dem til politiet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...